Top winkel! Leuke spulletjes en leuke eigenaressen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Heleen Nieuwenhuizen
- Marieke
Weer goed geholpen en altijd gezellig om bij knetter te zijn.
Hoe zou je Knetter beoordelen?
- Aafke Börger
Ik had de verrassingstas besteld. Alle cadeautjes waren zorgvuldig en mooi ingepakt - allemaal anders! Ik ben ontzettend blij met alles wat er in zat. Ik had gekozen voor "Ophalen in de winkel" (want ik woon gewoon in Hengelo) en ze zijn altijd zooo vriendelijk. Altijd even tijd en aandacht. Wanneer nodig denken Hiske en Meta met je mee! Topwinkel!!!
- Sabrina
Alles was met zorg en aandacht ingepakt. Het was een feest om uit te pakken en nu is het genieten van alle mooie producten.
- Martin Hietbrink
Mooie cadeautjes, kleurrijk ingepakt en een feest om uit te pakken.
- Jolieke
Snelle verzending en bestelling was erg leuk ingepakt!