Computersall
-
Adrian
Top as
-
Jelle Goven
Carplu
-
Hoe beoordeel je Computersall?
-
Scott Michael
Great service and fast repair! My laptop is working like new again. Highly recommend
-
Errol Remy
👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽
-
abdul samad sarsam
niets bij ze bestellen
op 13 augustus 2024 had ik een bericht gestuurd via de website dat ik het scherm wou retourneren en niets meer van ze gehoord. uiteindelijk had ik op 15 oktober 2024 een email naar klantenservice@computersall.nl maar nu 10 dagen later heb ik nog steeds niets ontvangen van ze.
dus nogmaals ik adviseer niets ze te kopen want als het niet goed is of verkeerd is dan word je genegeerd en hebben ook geen nummer op hun website staan
antwoord op reactie
jullie hebben helemaal geen bericht naar mij gestuurd. ik heb zelfs screen shots van mijn mail en jullie website gestuurd naar jullie in de email die ik op 15 oktober had gestuurd.Antwoord van ComputersallBeste abdul samad sarsam,
We hebben uw bestelling op 09/08 verzonden, we kregen een bericht van u op 13/08 met de vraag van retourneren. We hebben uw bericht beantwoord ook op 13/08 zie
Beste abdul samad sarsam,
Bedankt voor uw bericht, i.v.m met vakantie zijn wij gesloten. U kunt het na 02/09 met gebruik maken van het retoursformulier (die hebt bij het pakketje ontvangen).
Met Vriendelijke Groeten,
Computersall Team
ten eerste is de bedenktijd 14 dagen (vanaf 02/09) maar we hebben pas op 15/10 van u gehoord, ten tweede in uw pakket had u een retoursformulier en daar staat alle informatie voor het retourneren en contact met ons was niet nodig, ten derde hebt u bij ons eerder besteld en ons kent . Het is ook vreemd dat u niet de Whatsapp chat op ons site niet ziet. -
Robert Eijkenboom
Goede prijs en een snelle levering.
-
Pascal
Na lang wachten is de bestelling geleverd. Het had een 5 sterren kunnen worden als de communicatie beter was geweest. Ik heb 3 mails gezonden waarop nooit werd geantwoord. Ik heb dan verschillende keren telefonisch contact proberen op te nemen. Het is me dan uiteindelijk gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen. Vriendelijk persoon aan de telefoon en gaf de juiste info. dus de reden va de 3 sterren is enkel de zeer slechte communicatie. Verder als top.
-
Digi Repair Services
Geweldige service , uitstekend
-
Aart Verweij
Snel geleverd. Prijs ook prima
-
Ivo Berkhoff
Sturen verkeerde artikel op. Verkopen het als touchscreen, maar dat is het niet. Na een opmerking hierover wordt er om originele artikelnummers gevraagd, vervolgens hoor je niets meer, ook niet na een herinnering om reactie.
Antwoord van ComputersallWe hebben wel het scherm met tpyenummer NV140WUM-T01 V8.0 gestuurd en het NV140WUM-T01 V8.0 is wel een touch scherm. Als u een Windows laptop hebt kunt u proberen via device manager de touch id verwijderen en opnieuw starten.
-
Rob Janssens
Een van de weinige leveranciers van een CPU ventilator voor mij HP laptop. Snel geleverd en alles draait weer als vanouds!
-
Wim Dewulf
snelle levering
-
Tijs
Super service
-
Yoni Millen
Bestelling op 5 augustus geplaatst omdat het product op voorraad was bij deze winkel. Daarna opeens melding dat het product toch in backorder stond. Op 20 augustus heb ik om meer uitleg gevraagd en een dag later stuurt de winkel dat het product binnen is, maar beslist de winkel op eigen houtje dat ze mijn bestelling annuleren en het bedrag terugbetalen omdat ze op verlof zijn tot 1 september. Zeer rare beslissing!
Hetzelfde product die dag maar opnieuw bij hun besteld met het idee dat ze het op 1 september zullen verzenden. Op 18 september nogmaals gevraagd waar het product bleef en opeens hebben ze, zonder nog te communiceren, het product verzonden. Bijna 2 maanden moeten wachten, zeer slechte communicatie, zeer slechte afhandeling van de bestelling. Dit getuigt van groot amateurisme. Als ze met al hun klanten zo omgaan kunnen ze hun webshop beter sluiten.
Toegevoegd na reactie van de webshop: 14 dagen levertijd was niet haalbaar door jullie vakantie vind ik een zéér rare reden om een bestelling zomaar te annuleren zonder de klant te raadplegen. Na mijn mail van 20 augustus zou het product reeds binnengekomen zijn en zou het verzonden worden nadat jullie uit vakantie waren, vanaf 1 september (niet 5 september, bevestigd in jullie eigen mail). In de plaats hiervan werd de bestelling gewoon geannuleerd. Ook zeer vreemd dat het onderdeel opeens uit de voorraad verdwenen is toen ik direct na de annulatie opnieuw de bestelling heb geplaatst. Het blijft een vreemde situatie met een nog vreemdere uitleg. Ik heb geen vertrouwen meer in deze webshop.Antwoord van ComputersallBeste Yoni, Bedankt voor uw review. Op 5 augustus hebben wij email gestuurd dat het onderdeel niet op voorraad is en levertijd duurt 14 dagen maar dat i.v.m vakantie was niet haalbaar daarom hadden wij uw bestelling geannuleerd en uw betaling teruggestort dat hebben wij per email duidelijk gemaakt. op 21/08 hebt u de bestelling opnieuw gemaakt en ons vakantie was tot 5/09 daarna was het onderdeel 17/09 bij ons binnen. Op 18/09 hebben wij uw bestelling verzonden en u hebt e-mailbevestiging ontvangen.
-
Lars
Nette verzending en levertijd zoals aangegeven.
-
Tregim Zenki
Geleverd product was kapot bij ontvangst erna werd me even gehint dat ik de schuld zou hebben en met andere woorden willen ze het bedrag houden voor het product en geen service leveren
Antwoord van ComputersallUpdate: Fan ontvangen, getest geen problemen met de ventilator zoals de klant heeft beschrijven en het aankoopberg is teruggestort.
-
Selina
Levering verliep netjes, was het correcte artikel. cpu ventilator vervangen en mijn laptop loopt weer als een zonnetje
-
Wim
Ik ontving eerst het verkeerde product. Het bleek dat er twee versies van bestaan. Het verkeerde product teruggestuurd, het duurde helaas even voordat ze het pakketje gevonden hadden.
Daarna keurig te woord gestaan (app) en is de correcte kabel gestuurd.
Alleen het verschil bijbetaald.
Alles bij elkaar prima service.
Wel jammer dat je ze niet kunt bellen -
Silenroc
Snelle levering, Fijne communicatie, goederen goed verpakt tegen beschadigen!
-
Peet Ligthart
Goede kwaliteit en service