LAY
Vind bij de leukste lingerie & badmode bij ons online!
7,7
37 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Marion Baptist
    Geverifieerde klant van LAY

    Goede en snelle service

    Antwoord van LAY

    Bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel plezier met uw bestelling. Team LAY.nl

  • Geen
    Geverifieerde klant van LAY

    Prima tevreden

    Antwoord van LAY

    Bedankt voor het laten weten van uw positieve ervaring bij onze webshop!

  • Hoe beoordeel je LAY?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Ria
    Geverifieerde klant van LAY

    Bestelling duurde iets langer maar uiteindelijk een mooie bh ontvangen.
    Dank je wel

    Antwoord van LAY

    Dank u wel Ria, voor uw review! Door omstandigheden heeft het inderdaad iets langer geduurd voor wij de bestelling naar u konden opsturen. Onze excuses hiervoor, en dank voor uw begrip. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn :)

  • Esther Hermans
    Geverifieerde klant van LAY

    Prima

    Antwoord van LAY

    We zijn blij om dat te horen. Bedankt voor uw review!

  • G.J. Verheij
    Geverifieerde klant van LAY

    Het duurde nogal lang voordat de bestelling in huis was. Ik werd in het begin goed op de hoogte gehouden wat er gaande was. Maar dat de laatste bh, die wel op voorraad bij de leverancier was, nog zo'n 3 weken duurde vond ik wel erg lang!

    Antwoord van LAY

    Bedankt voor uw review! We begrijpen het helemaal, het duurde voor ons ook langer dan wij voor ogen hadden. Contact met leverancier en omstandigheden met afwezigheid i.v.m. ziekte van collega's zorgden hier helaas voor. Dit mag uiteraard geen excuus zijn dat u zo'n lange tijd heeft moeten wachten op uw product. Daarom nemen wij contact met u op voor een speciale kortingscode. Dank u wel voor uw begrip, en we hopen dat we u volgende keer weer van dienst mogen zijn.

  • Mart
    Geverifieerde klant van LAY

    Het bestelde product was er niet,ondanks dat aangegeven was dat het voorradig was. Wel aanbod andere b.h. niet geaccepteerd. Levering en terugbetaling snel en goed verlopen.

    Antwoord van LAY

    Bedankt voor uw review, Mart. Wij begrijpen uw teleurstelling. Het kan sporadisch voorkomen dat onze website niet geheel constant loopt met onze voorraad, wat in uw geval helaas ook zo was. Dit betreuren wij, en proberen wij altijd zo goed mogelijk te voorkomen. Nogmaals onze excuses hiervoor! Fijn om te horen dat de andere zaken wel goed zijn bevallen :)

  • anoniem
    Geverifieerde klant van LAY

    mijn maat was niet aanwezig maar werd keurig op de hoogte gehouden.

    Antwoord van LAY

    Goed om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad! Bedankt voor uw positieve review!

  • Liesbeth Buskermolen
    Geverifieerde klant van LAY

    Bestelling was niet op voorraad en duurde 2 weken ,toen kreeg ik hem ook binnen !

    Antwoord van LAY

    Dankjewel Liesbeth voor de oprechte review. Door het wachten op de leverancier heeft het inderdaad wat langer heeft geduurd dan wij liever hadden gezien. Gelukkig dat u daarna de bestelling in goede orde heeft ontvangen. Veel plezier toegewenst!

  • Anne
    Geverifieerde klant van LAY

    Nog geen reaktie. Heb nog niets ontvangen. Artikel was niet op voorraad. Komt dus later.
    Vandaag gekregen. 28.06.2024.

    Antwoord van LAY

    Dag Anne, fijn dat jouw bestelling alsnog vandaag bezorgd wordt. We willen je veel plezier wensen en bedanken voor het vertrouwen. Liefs, Melanie

  • Meinie Cluistra
    Geverifieerde klant van LAY

    Heel blij maat perfect en snel in huis.Dank

    Antwoord van LAY

    Hi Meini, Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier van je bestelling! Liefs, Melanie

  • Nannie
    Review voor LAY

    Ik kreeg een orderbevestiging op zondag, maar kreeg vervolgens niets meer te horen. Ik heb in de loop van week een mail gestuurd om te vragen hoe het met de order liep. Geen reactie helaas. Heb de week erop weer een mail gestuurd, maar ook zonder resultaat helaas. Hier bestel ik dus nooit meer iets!

    Antwoord van LAY

    Dag Nannie, bedankt voor je oprechte review. Wij hebben contact met elkaar gehad over de situatie. En willen u danken voor uw geduld en begrip. Nog een fijne vakantie toegewenst! Liefs, Melanie

  • L
    Review voor LAY

    Order dd 6 juni 2024 na twee weken gecancelled.
    Van mijn kant driemaal geprobeert contact te krijgen. Uiteindelijk op 13 juni eenmaal een lange mail zonder concreet antwoord. Nu, 20 juni, een botte mail dat het hele product niet beschikbaar is. Dat hoeft toch geen 14 dagen te duren?
    Antwoord op uw reactie 28-06:
    Ik heb totaal geen begrip en/of vertrouwen in uw bedrijf. Een voorgestelde compensatie van 5 hele euro's op een nieuwe bestelling gaat hieraan niets veranderen! Door de eerdere ervaring zal ik nooit meer iets bestellen bij een bedrijf wat er twee weken over doet om te constateren dat een besteld product niet op voorraad is. Niet meer van deze tijd!

    Antwoord van LAY

    Vervelend om te vernemen. Wij doen altijd ons best maar uiteraard kunnen er ook fouten gemaakt worden. Wij zijn het met u eens dat wij u eerder hadden moeten contacteren, maar door onvoorziene omstandigheden is dit ons helaas niet gelukt. Nogmaals onze excuses hiervoor! Wij hebben u een compensatie aangeboden, maar we vinden het jammer dat u dit niet als compensatie ziet. We wensen u alsnog een fijne dag toe.

  • Jean
    Geverifieerde klant van LAY

    Ik heb na 2 weken nog steeds niet ontvangen !!

    Antwoord van LAY

    Hi Jean, Zoals begrepen heb je de bestelling alsnog in goede orde mogen ontvangen. We wensen je hele veel plezier ermee en willen je bedanken voor het vertrouwen. Liefs, Melanie

  • Lotte Kox
    Geverifieerde klant van LAY

    Prima service

    Antwoord van LAY

    Wij zijn blij om dat te horen, vriendelijk dank!

  • Erica Van der Spoel
    Geverifieerde klant van LAY

    Vertrouwd product gekocht

    Antwoord van LAY

    Wat fijn om te horen dat alles goed is bevallen, Erica! Bedankt voor uw review.

  • karin Van Zijl
    Geverifieerde klant van LAY

    Ik moest het opgalen bij een dhl servicepunt, terwijl het zo in de brievenbus kon!

    Antwoord van LAY

    Beste Karin, dank voor uw bericht! We snappen het volkomen dat u liever niet naar een DHL servicepunt gaat, als het ook thuis afgeleverd kan worden. Dat was ook onze eigen insteek. Het pakket is namelijk origineel verstuurd naar uw huisadres. Ik zie in het systeem dat de vervoerder heeft aangegeven u niet thuis te treffen, en dat er daarom door de vervoerder zelf de keuze is gemaakt om het pakket af te leveren op een servicepunt. Wij kunnen hier als webshop helaas niks aan doen, omdat dit is gebeurd nadat wij het pakket al naar u opgestuurd hebben. Desalniettemin is het goed dat u dit aangeeft, zodat wij dit ook kunnen terugkoppelen aan de verzenddienst. We willen namelijk een zo best mogelijke service, en ik snap heel goed dat dit in uw ogen daar niet onder valt. Nogmaals excuses dat uw ervaring niet was zoals wij wilde dat deze zou zijn. We hopen u in de toekomst toch nog weer van dienst te mogen zijn!

  • G.A.M Hoogland-Ursem
    Geverifieerde klant van LAY

    Duidelijkheid De bezorging als afgesproken

    Antwoord van LAY

    Goed om te horen! Bedankt voor uw review, en graag tot binnenkort!

  • Wilma
    Geverifieerde klant van LAY

    Goede producten en netjes verwerkt/ verstuurd

    Antwoord van LAY

    Wilma, wat fijn om te horen! Dank je wel! Zien we je binnenkort weer op onze webshop?

  • Hannah van der Velden-Berkhout
    Geverifieerde klant van LAY

    Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

    Hanneke

    Antwoord van LAY

    Dag Hannah, Ik heb net contact met jou gehad over jou bestelling. Je zult deze zo snel mogelijk in goede orde ontvangen. Bedankt! VG, Melanie

  • Anna
    Geverifieerde klant van LAY

    Ik had een product besteld en kreeg keurig een bevestiging. Een paar dagen later ook de track en trace code. En een paar dagen daarna een bericht met excuses dat het niet meer leverbaar is, ook niet via de leverancier. Houd je website voorraad op orde en ga al helemaal niet eerst een track en trace code versturen om er vervolgens achter te komen dat je iets niet meer kunt leveren.

    Antwoord van LAY

    Hi Anna, Ik heb net contact met je gezocht hierover. Hopelijk hebben wij voor u de teleurstelling kunnen compenseren. Fijne dag toegewenst. Vriendelijke groet, Melanie