Goede levering, shirts van zeer mooie kwaliteit. Had 2 shirts besteld, 1 was te groot en teruggestuurd. Netjes en snel geld terug gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen
- Bernadette Bijman Kroon
Precies wat je hoopt
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Karin van den Berg
Bestelling snel en netjes ingepakt de volgende dag al ontvangen
- Femke Hora Adema
Jullie zijn super en snel en betrouwbaar! Prachtige kwaliteit! Jullie krijgen een 10!!😍
- Doortje
Prachtige kwaliteit. Ik heb het een maat groter gekocht ivm krimpen
- JM Steffers
Bretonstripe heeft nu maten voor Grotere knapen als ikke. Yay! (4xl) Allemaal EU-made. Een plus voor mij. Makkelijk gevonden op de site, vlotte levering. Prima allemaal.