Interiorlabels
De mooiste woonmerken shop je bij Interiorlabels!
9,3
51 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Baudine
    Review voor Interiorlabels

    Super snelle levering en erg goed verpakt. Goede prijzen.

  • Olivia
    Review voor Interiorlabels

    Service client top, site avec un prix correct par rapport au site France

  • Hoe beoordeel je Interiorlabels?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Stefanie
    Review voor Interiorlabels

    Na het plaatsen van mijn review werd er snel contact met mij opgenomen. Het bleek dat mijn bestelling niet goed was doorgekomen. Nadat dit was opgepakt, zijn de potten uiteindelijk netjes geleverd.
    Wat echter blijft hangen, is de moeizame communicatie voorafgaand aan dit herstel. Gedurende meerdere dagen was er geen enkele mogelijkheid tot contact: e-mails bleven lange tijd onbeantwoord en telefonisch is de winkel niet bereikbaar. Dat is frustrerend, als klant heb je geen idee wat er met je bestelling gebeurt.
    Opvolging van bestellingen en de klantenservice hebben dringend verbetering nodig.

  • Liene
    Review voor Interiorlabels

    Snelle en nette levering!

  • Louise
    Review voor Interiorlabels

    Op 11 juli een kast besteld met een levertijd van 5-7 dagen. Kreeg al snel een mail dat de zending was aangemeld bij DHL, maar er gebeurde niets. Uiteindelijk bericht gehad dat er iets mis was gegaan bij DHL en op 15-8 is de kast aangemeld bij een andere transporteur. Die zou de kast 18-8 ophalen en op 19-8 bij mij leveren. Op 19-8 geen melding. Transportbedrijf gebeld, chauffeur was langsgeweest maar er hing een briefje op de deur: i.v.m. vakantie gesloten tot 25-08. 2x gemaild met het verzoek opnieuw opdracht te geven aan de transporteur. Tot heden geen reactie en geen kast.

  • Suzanne G.
    Review voor Interiorlabels

    Update : na de vakantie is alles goed en snel afgehandeld.
    Stoel is netjes bezorgd door DHL.

    Inmiddels reactie gehad dat ze gesloten zijn tot 25 08, misschien handiger om dit in een toekomst ook in auto reply mail te zetten?

    Antwoord van Interiorlabels

    Hallo Suzanne,

    Tijdens je bestellen heeft er een opmerking op de site gestaan dat bestellingen vanaf 25-08 op basis van binnenkomst weer worden verzonden ivm onze sluiting ivm vakantie.
    Je kunt de tracking dan spoedig verwachten.

    Zonnige groet!

    Interiorlabels

  • Marie
    Review voor Interiorlabels

    Goede service, was niet helemaal tevreden over een product, maar dit is prima opgepakt door Interiorlabels. Snelle reactie op mail maar telefoon wat lastiger.

  • Milou
    Review voor Interiorlabels

    Telefonisch lastig bereikbaar, echter via de mail goed opgepakt :) Bestelling moet nog geleverd worden, ben benieuwd!

  • Esther
    Review voor Interiorlabels

    Zeer blij met de mooie bloomingville waaier!

  • Jannet
    Review voor Interiorlabels

    Servies van Bloomingville werd snel en zorgvuldig verpakt verzonden. Er was een klein probleempje, maar dat werd snel en naar meer dan mijn tervredenheid opgelost. Geweldige service. Aanrader om hier je bestelling(en) te plaatsen.

  • Samantha
    Review voor Interiorlabels

    Heel snel geleverd met een leuke kaart en tas. Bedankt!

  • Lieselotte
    Review voor Interiorlabels

    Perfect! Snelle levering (binnen 4 dagen). Kleur en kwaliteit van deze afvalemmer, zoals beschreven.

    Top product! Heel blij 😀 met deze aankoop.

  • Nicole
    Review voor Interiorlabels

    Snelle service en ook nog eens de beste prijs voor de geleverde kast.

  • Rachel
    Review voor Interiorlabels

    Geweldig snelle levering en enorm blij met de snijplank

  • Uiteindelijk is het correct afgehandeld
    Review voor Interiorlabels

    Ik had in eerste instantie een minder goede ervaring met deze webwinkel. De levering bleef uit (meer dan vier maanden) en de communicatie hierover verliep heel stroef. - NB: Kwijtraken van de kast was de na zending, 4 mnd na bestellen.. - Inmiddels is het opgelost: het product is alsnog geleverd en heb een schadevergoeding ontvangen, wat ik waardeer. Dit had voorkomen kunnen worden met tijdige en duidelijke communicatie. Klanten willen vooral weten waar ze aan toe zijn. Het assortiment blijft naar mijn mening erg aantrekkelijk, en zoals gezegd is het probleem uiteindelijk correct afgehandeld.

    Antwoord van Interiorlabels

    Hi Marieke,

    Nogmaals onze excuses voor de House Doctor kast welke kwijt is geraakt door DHL, vervelend dat dit is misgegaan.
    Wij zien dat er inmiddels een oplossing is gevonden door een nieuwe kast te leveren en je een compensatie te geven vanwege de langere levertijd :)

  • Arian
    Review voor Interiorlabels

    Alles volgens afspraak, levering prima op tijd. Wel een dag reserveren en thuis zijn want de levering kan heel de dag plaatsvinden (bank)

  • Wesley
    Review voor Interiorlabels

    Een tafel besteld, helaas zwaar beschadigd ontvangen.

    Keurig opgelost

  • Linda
    Review voor Interiorlabels

    Klantenservice goed en snel bereikbaar. Persoonlijke service. Producten mooi.

  • Jose
    Review voor Interiorlabels

    Super snelle levering. Heel blij mee!!

  • Arjen
    Review voor Interiorlabels

    Bestelling is geplaatst, na 10 dagen nog geen aankondiging van bezorging (ruim na op de site aangekondigde verzenddatum). Op telefoon wordt niet gereageerd en per email wordt uiteindelijk aangegeven dat de verzendbevestiging dan wellicht in de spambox kan zitten. Echter: er wordt niet aangegeven of er van hun kant reeds verzonden zou zijn of bijvoorbeeld wie dan eventueel de bezorgdienst is waarvan ik dan ergens een mail zou moeten zoeken etc. etc.
    Kortom geen enkel aanknopingspunt om zelf verder op te onderzoeken of in contact te treden (met bezorgdienst bijvoorbeeld).
    Daarover heb ik per telefoon en mail weer geprobeerd opheldering te krijgen, maar mail en voicemailberichten blijven vooralsnog onbeantwoord.
    Begin vertrouwen in goede afloop te verliezen.....

    Aanvulling: Na mijn review contact gekregen met klantenservice. Door leveringsproblemen is de zending door interiorlabels geannuleerd. Geld direct retour ontvangen.
    Uiteindelijk dus correct opgelost hoewel de communicatie te wensen over liet.

    Antwoord van Interiorlabels

    Hi Arjen,

    Zoals uitgelegd is de zending kwijtgeraakt door de transporteur, nogmaals onze excuses!
    Fijn dat we dit alsnog correct voor je hebben kunnen oplossen :)