
Interiorlabels
-
Samantha
Heel snel geleverd met een leuke kaart en tas. Bedankt!
-
Lieselotte
Perfect! Snelle levering (binnen 4 dagen). Kleur en kwaliteit van deze afvalemmer, zoals beschreven.
Top product! Heel blij 😀 met deze aankoop. -
Hoe beoordeel je Interiorlabels?
-
Nicole
Snelle service en ook nog eens de beste prijs voor de geleverde kast.
-
Rachel
Geweldig snelle levering en enorm blij met de snijplank
-
Na 4 maanden nog steeds artikelen niet geleverd, zijn niet te bereiken, hele slechte communicatie. F
Het begon leuk december '24 met alle beloftes op de website en leuke artikelen. Helaas begon daarna al gauw de frustratie. Op de website staat alles direct leverbaar....Inmiddels zijn er VIER maanden verstreken en mis nog steeds een kast! Andere zaken kwamen pas na ruim 2 mnd en 1 item wat niet leverbaar bleek, is gecrediteerd na 3 mnd. Kast is ineens kwijt in de post.....jaja. Daar wordt onderzoek naar gedaan, al weken....Zeer onprofessioneel!!! Bellen nemen ze niet op, e-mail beantwoorden ze niet. Reviews met hoge cijfers moeten wel nep zijn....
Antwoord van InteriorlabelsHi Marieke,
Nogmaals onze excuses voor de House Doctor kast welke kwijt is geraakt door DHL, vervelend dat dit is misgegaan.
Wij zien dat er inmiddels een oplossing is gevonden door een nieuwe kast te leveren en je een compensatie te geven vanwege de langere levertijd :) -
Arian
Alles volgens afspraak, levering prima op tijd. Wel een dag reserveren en thuis zijn want de levering kan heel de dag plaatsvinden (bank)
-
Wesley
Een tafel besteld, helaas zwaar beschadigd ontvangen.
Keurig opgelost -
Linda
Klantenservice goed en snel bereikbaar. Persoonlijke service. Producten mooi.
-
Jose
Super snelle levering. Heel blij mee!!
-
Arjen
Bestelling is geplaatst, na 10 dagen nog geen aankondiging van bezorging (ruim na op de site aangekondigde verzenddatum). Op telefoon wordt niet gereageerd en per email wordt uiteindelijk aangegeven dat de verzendbevestiging dan wellicht in de spambox kan zitten. Echter: er wordt niet aangegeven of er van hun kant reeds verzonden zou zijn of bijvoorbeeld wie dan eventueel de bezorgdienst is waarvan ik dan ergens een mail zou moeten zoeken etc. etc.
Kortom geen enkel aanknopingspunt om zelf verder op te onderzoeken of in contact te treden (met bezorgdienst bijvoorbeeld).
Daarover heb ik per telefoon en mail weer geprobeerd opheldering te krijgen, maar mail en voicemailberichten blijven vooralsnog onbeantwoord.
Begin vertrouwen in goede afloop te verliezen.....
Aanvulling: Na mijn review contact gekregen met klantenservice. Door leveringsproblemen is de zending door interiorlabels geannuleerd. Geld direct retour ontvangen.
Uiteindelijk dus correct opgelost hoewel de communicatie te wensen over liet.Antwoord van InteriorlabelsHi Arjen,
Zoals uitgelegd is de zending kwijtgeraakt door de transporteur, nogmaals onze excuses!
Fijn dat we dit alsnog correct voor je hebben kunnen oplossen :) -
T.
Probleem erg snel opgelost waarbij ik het beschadigde artikel mocht houden. Top service!
-
Es
Super snelle levering
-
Fleur
Ontzettend blij met de Karup slaapbank. Deze is netjes geleverd na goede communicatie met de bezorgdienst.
-
Prins
Heel vlot geleverd en goed ingepakt. Bezorger heeft het pakket netjes naar boven gebracht en vroeg of ik nog hulp nodig had om het uit te pakken.
-
Joost
Gewoon goed! Top levering van top artikelen
-
Nele
Goed verpakt en mega vlot geleverd
-
M.
Zeer snel gehandeld op beschadigd product. Na het sturen van een duidelijke foto is er direct een nieuw product opgestuurd.
-
Britt
Mooie prijzen en goede service!
-
Marieke
Vlot geleverd, bedankt
-
van der Bruggen
Product besteld, waarbij op de site stond dat deze op voorraad was en binnen 2 dagen geleverd.