Ik had in eerste instantie mijn twijfels of het jurkje precies zo gemaakt kon worden als ik in gedachten had, maar ik ben méér dan tevreden met het resultaat. Het jurkje is zelfs nog mooier geworden dan ik had verwacht! De prijs viel ook erg mee en ik ben ontzettend blij en dankbaar. Prachtige kwaliteit! Daarnaast was de service uitstekend: al mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Echt een aanrader!
Одобрени
Член на ValuedShops от 2024
Редовен мониторинг
Ясни условия
Разрешаване на конфликти
Истински предприемач
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Meryem Habiba van Zoest
- Ebru Dinc
Voor 2e keer besteld. Echt super kwaliteit! Het is echt je geld waard :)
Как бихте оценили AVEYA?
- Namrata
Twee leuke jurkjes besteld een voor mijn dochtertje en eentje als kraam cadeau. Beide jurkjes zijn supermooi en ook mooi verpakt. Mijn dochtertje wilde na het passen haar jurk niet meer uit :)
- Esra Icoz
Hele leuke jurkje besteld voor de eerste verjaardag van mijn dochterje. Zorgvuldig verpakt en opgestuurd door Aveya. We zijn er heel blij mee!
- atena Asghari
Heel mooi en prachtig jurkje en snelle service
- Christel
Wauw wat een mooie jurk! En een prachtige kwaliteit ook. De service en de levering was top! En snel contact bij vragen. Echt een aanrader