Одобрени

Член на ValuedShops от 2024


  • Редовен мониторинг
  • Ясни условия
  • Разрешаване на конфликти
  • Истински предприемач

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
AVEYA има 170 оценки с 5 звезди 170
AVEYA има 3 оценки с 4 звезди 3
AVEYA има 0 оценки с 3 звезди 0
AVEYA има 0 оценки с 2 звезди 0
AVEYA има 0 оценки с 1 звезди 0

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Rowena Borsboom

    Wij bestelden een blauw jurkje voor de verjaardag van onze dochter. De communicatie verliep al heel fijn en prettig. Er werd meegedacht in onze keuze en ook kregen we goede tips! Toen het jurkje binnen kwam was het al een cadeautje op zich, het jurkje zelf overtrof echt onze verwachtingen! Prachtige stof en zeer goede kwaliteit! Mocht je opzoek zijn naar prachtige jurkjes raden wij Aveya van harte aan!

    Отговор
  2. Sevcan

    Ik ben zó blij !!!!!!!!! met het jurkje voor de eerste verjaardag van mijn dochter! Het is echt prachtig !!!! De communicatie verliep vlot en ik werd heel goed geholpen. En wauw… de verpakking met het persoonlijke kaartje maakte het helemaal af. Een geweldige ervaring! ❤️❤️❤️❤️❤️

    Отговор
  3. Как бихте оценили AVEYA?

  4. Penciuc Georgiana

    Very nice ❤️❤️❤️

    Отговор
  5. Erica

    Ik ben ontzettend blij met het jurkje dat Aveya heeft gemaakt voor de eerste verjaardag van mijn dochter Elani. Vanaf het eerste contactmoment voelde alles heel prettig: ze waren supervriendelijk en hielden me goed op de hoogte van het hele proces. Wat ik extra fijn vond, is dat ik het jurkje nog even mocht zien toen het af was, voordat het meteen naar mij werd verstuurd. Het jurkje was er ook heel snel en het is echt prachtig geworden precies zoals ik het in mijn hoofd had. Dankjewel Aveya voor deze mooie herinnering!

    Отговор
  6. Busra

    Erg mooie jurk, snelle levering.

    Отговор
  7. Eliciane Mendes Barbosa

    Ik ben heel erg tevreden met de kwaliteit van de producten, alleen vind ik een tussen maat zal het ideaal zijn, want maat 116-122 is te kort en de 126-134 is te groot voor mijn dochter die 6 jaar wordt helaas.

    Отговор