Одобрени

Член на ValuedShops от 2024


  • Редовен мониторинг
  • Ясни условия
  • Разрешаване на конфликти
  • Истински предприемач

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
AVEYA има 170 оценки с 5 звезди 170
AVEYA има 3 оценки с 4 звезди 3
AVEYA има 0 оценки с 3 звезди 0
AVEYA има 0 оценки с 2 звезди 0
AVEYA има 0 оценки с 1 звезди 0

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Robe papillon 1an

    Bonsoir, J'ai bien reçu cette magnifique robe, et WOW, je n'ai même pas de mots pour décrire à quel point elle est belle ! Le colis est arrivé rapidement, et merci encore pour ce petit cadeau, les barrettes en forme de papillon ! Ça m'a fait tellement de plaisir, vraiment. Merci aussi pour votre beau message, ça m'a énormément touché. Je vous remercie encore pour tout ! Je recommande vivement !

  2. Alexandra

    I’m really amazed at your customer experience. I couldn’t have dreamt of a better brand. I invest a lot of time in finding brands and wedding suppliers I get along with, whom I share values with and you will truly remain as one of the best I found along the way 🤍

    Отговор
  3. Как бихте оценили AVEYA?

  4. Kimberley Amber

    Prachtige jurk ontvangen, levering was snel en met een leuk kadootje er bij! Top service.

    Отговор
  5. Kelly Prins

    Ik had een jurkje van Nelia wears gezien voor onze dochter. En ondanks dat het geen vaste collectie is/was heeft ze toch het jurkje besteld voor ons & daarbij mee gedacht aan de maat. HE-LE-MAAAA Verliefd toen het jurkje binnen kwam. Zo leuk verpakt & met een persoonlijke tekst op de handgeschreven kaart. Zo lief zo attent! De jurk & diadeem zijn perfect en we kunnen niet wachten om in Juni 2025 op onze trouwdag mooie fotos van onze dochter te kunnen delen met Aveya. Nogmaals bedankt!❤️

    Отговор
  6. Siham Kallah

    Fast delivery, package was packed in a very nice box and a handwritten thankyou card en a little gift.. i give it a 10+!

    Отговор
  7. Richenelle

    Ik had tot kort geleden nog geen jurkjes voor de bruiloft en die is volgende maand al! Maar toen stonden we naast elkaar op een benefiet en ik kon mijn ogen niet van het kraampje afhouden! Wat een mooie jurken! De meiden zullen stralen op de bruiloft en nog extra met die mooie strikken die speciaal zijn gemaakt voor hun! Bedankt lieve Marloes dat je dit alles mogelijk hebt gemaakt in zo’n korte tijd. Mijn prinsesjes zullen echte prinsessen zijn op onze bruiloft. Top service en kwaliteit, wij zijn super blij!

    Отговор