Ik had in eerste instantie mijn twijfels of het jurkje precies zo gemaakt kon worden als ik in gedachten had, maar ik ben méér dan tevreden met het resultaat. Het jurkje is zelfs nog mooier geworden dan ik had verwacht! De prijs viel ook erg mee en ik ben ontzettend blij en dankbaar. Prachtige kwaliteit! Daarnaast was de service uitstekend: al mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Echt een aanrader!
Odobreno
Član ValuedShops od 2024
Redovito praćenje
Jasni uvjeti
Rješavanje pritužbi
Pravi poduzetnik
ValuedShops recenzija
Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.
- Meryem Habiba van Zoest
- Ebru Dinc
Voor 2e keer besteld. Echt super kwaliteit! Het is echt je geld waard :)
Kako biste ocijenili AVEYA?
- Namrata
Twee leuke jurkjes besteld een voor mijn dochtertje en eentje als kraam cadeau. Beide jurkjes zijn supermooi en ook mooi verpakt. Mijn dochtertje wilde na het passen haar jurk niet meer uit :)
- Esra Icoz
Hele leuke jurkje besteld voor de eerste verjaardag van mijn dochterje. Zorgvuldig verpakt en opgestuurd door Aveya. We zijn er heel blij mee!
- atena Asghari
Heel mooi en prachtig jurkje en snelle service
- Christel
Wauw wat een mooie jurk! En een prachtige kwaliteit ook. De service en de levering was top! En snel contact bij vragen. Echt een aanrader