Odobreno

Član ValuedShops od 2024


  • Redovito praćenje
  • Jasni uvjeti
  • Rješavanje pritužbi
  • Pravi poduzetnik

ValuedShops recenzija

ValuedShops
Filtriraj recenzije prema ocjeni
AVEYA ima ocjene od 170 5 zvjezdica 170
AVEYA ima ocjene od 3 4 zvjezdica 3
AVEYA ima ocjene od 0 3 zvjezdica 0
AVEYA ima ocjene od 0 2 zvjezdica 0
AVEYA ima ocjene od 0 1 zvjezdica 0

Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.

  1. Neel

    M’n dochter zag er als een engeltje uit op haar 2de verjaardag 🤩. De jurk is prachtig! Goede service, staan je snel te woord en denken mee 👍🏾

    Odgovor
  2. Demet Adar

    Een absoluut perfecte ervaring van begin tot eind! 💗 Ik heb mijn bestelling zeer snel ontvangen, wat al een enorm pluspunt is. De communicatie met de boetiek was uitzonderlijk: we bleven voortdurend in contact en het team is altijd luisterbereid, beschikbaar en vriendelijk. De kwaliteit is gewoon ongelooflijk. De jurk is prachtig, echt prachtig — in het echt nog mooier! Niets op aan te merken, alles is perfect afgewerkt. Een zeer professioneel team dat zeker in de kijker gezet mag worden. Ik raad deze boetiek zonder enige twijfel aan en zal zeker opnieuw bestellen! 🌸

    Odgovor
  3. Kako biste ocijenili AVEYA?

  4. Chaimae Jebari

    Goede service!

    Odgovor
  5. Tamar

    Mega snelle en fijne klantenservice. Deze boetiek staat echt voor kwaliteit. Er wordt met veel passie gewerkt, en dat is in de resultaten terug te zien. Prachtige items.

    Odgovor
  6. Cheyenne

    Ik heb voor mijn dochter een jurk besteld. Adembenemend mooi. Super goed en gedetailleerd afgewerkt. In eerste instantie vond ik de jurk prijzig, maar hij is meer dan iedere eurocent waard. Bedankt Aveya!

    Odgovor
  7. Jaimie

    Voor onze kleine meid hebben wij een prachtige jurk besteld, gepersonaliseerd met naam. Een levenslange herinnering met een mooie opbergdoos. De kwaliteit en klantvriendelijkheid is echt fantastisch! Je ziet dat het met zoveel liefde wordt gemaakt en ingepakt + persoonlijk kaartje! Wij zijn zeer te spreken en raden het echt iedereen aan als je opzoek bent naar een prachtige kwalitatieve ‘prinsessen jurk’. Een droom voor zowel mama als de kleine meid! Super bedankt! 🩷

    Odgovor