Zo blij met mijn bestelling! Ik werd supergoed geholpen via WhatsApp ze reageren ook echt snel, wat ontzettend fijn is. De persoonlijke kaart vond ik ook echt superlief. Het pakket was super snel binnen en prachtig ingepakt. Ik was meteen verliefd op de doos, maar die jurk… Wauw!Wat een kwaliteit en wat een mooie stof! Op zoek naar een jurk? Twijfel niet en koop! Wij zijn enorm tevreden. Heel erg bedankt!
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2024
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Merve K
- Romy
We zochten voor onze bruiloft een jurkje voor onze dochter. We zijn super goed geholpen en hadden heel fijn contact. De jurk is echt heel mooi en van goede kwaliteit. We hebben Zelf de service gekregen dat haar naam en de datum zijn gegraveerd op de jurk! We kunnen niet wachten tot ze hierin mag rond lopen op onze bruiloft. Nogmaals enorm bedankt!
Come valuta AVEYA?
- Rowena Borsboom
Wij bestelden een blauw jurkje voor de verjaardag van onze dochter. De communicatie verliep al heel fijn en prettig. Er werd meegedacht in onze keuze en ook kregen we goede tips! Toen het jurkje binnen kwam was het al een cadeautje op zich, het jurkje zelf overtrof echt onze verwachtingen! Prachtige stof en zeer goede kwaliteit! Mocht je opzoek zijn naar prachtige jurkjes raden wij Aveya van harte aan!
- Sevcan
Ik ben zó blij !!!!!!!!! met het jurkje voor de eerste verjaardag van mijn dochter! Het is echt prachtig !!!! De communicatie verliep vlot en ik werd heel goed geholpen. En wauw… de verpakking met het persoonlijke kaartje maakte het helemaal af. Een geweldige ervaring! ❤️❤️❤️❤️❤️
- Penciuc Georgiana
Very nice ❤️❤️❤️
- Erica
Ik ben ontzettend blij met het jurkje dat Aveya heeft gemaakt voor de eerste verjaardag van mijn dochter Elani. Vanaf het eerste contactmoment voelde alles heel prettig: ze waren supervriendelijk en hielden me goed op de hoogte van het hele proces. Wat ik extra fijn vond, is dat ik het jurkje nog even mocht zien toen het af was, voordat het meteen naar mij werd verstuurd. Het jurkje was er ook heel snel en het is echt prachtig geworden precies zoals ik het in mijn hoofd had. Dankjewel Aveya voor deze mooie herinnering!