Approvato

Membro di ValuedShops dal 2024


  • Monitoraggio regolare
  • Condizioni chiare
  • Gestione dei reclami
  • Vero imprenditore

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
AVEYA ha 170 5 stelle di valutazione 170
AVEYA ha 3 4 stelle di valutazione 3
AVEYA ha 0 3 stelle di valutazione 0
AVEYA ha 0 2 stelle di valutazione 0
AVEYA ha 0 1 stelle di valutazione 0

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Neel

    M’n dochter zag er als een engeltje uit op haar 2de verjaardag 🤩. De jurk is prachtig! Goede service, staan je snel te woord en denken mee 👍🏾

    Rispondi
  2. Demet Adar

    Een absoluut perfecte ervaring van begin tot eind! 💗 Ik heb mijn bestelling zeer snel ontvangen, wat al een enorm pluspunt is. De communicatie met de boetiek was uitzonderlijk: we bleven voortdurend in contact en het team is altijd luisterbereid, beschikbaar en vriendelijk. De kwaliteit is gewoon ongelooflijk. De jurk is prachtig, echt prachtig — in het echt nog mooier! Niets op aan te merken, alles is perfect afgewerkt. Een zeer professioneel team dat zeker in de kijker gezet mag worden. Ik raad deze boetiek zonder enige twijfel aan en zal zeker opnieuw bestellen! 🌸

    Rispondi
  3. Come valuta AVEYA?

  4. Chaimae Jebari

    Goede service!

    Rispondi
  5. Tamar

    Mega snelle en fijne klantenservice. Deze boetiek staat echt voor kwaliteit. Er wordt met veel passie gewerkt, en dat is in de resultaten terug te zien. Prachtige items.

    Rispondi
  6. Cheyenne

    Ik heb voor mijn dochter een jurk besteld. Adembenemend mooi. Super goed en gedetailleerd afgewerkt. In eerste instantie vond ik de jurk prijzig, maar hij is meer dan iedere eurocent waard. Bedankt Aveya!

    Rispondi
  7. Jaimie

    Voor onze kleine meid hebben wij een prachtige jurk besteld, gepersonaliseerd met naam. Een levenslange herinnering met een mooie opbergdoos. De kwaliteit en klantvriendelijkheid is echt fantastisch! Je ziet dat het met zoveel liefde wordt gemaakt en ingepakt + persoonlijk kaartje! Wij zijn zeer te spreken en raden het echt iedereen aan als je opzoek bent naar een prachtige kwalitatieve ‘prinsessen jurk’. Een droom voor zowel mama als de kleine meid! Super bedankt! 🩷

    Rispondi