
breinkraker
-
Mieke
Boekje kwam netjes binnen maar…… wat een fouten in t boekje letters vergeten of omschrijving klopt niet met antwoorden of andersom zooo jammer!! Afmelden ging perfect !
-
ontevreden potentiële klant
Verkoop van abonnement is erg agressief, en bij telefonisch contact voelde ik mij onveilig omdat er niet naar me geluisterd werd. De manier van verkopen van het abonnement is niet klantvriendelijk en ik vind het product ronduit slecht. Ik heb 1 exemplaar ontvangen van een puzzelboek en ik vind de kwaliteit daarvan erg laag. Slecht leesbaar, kleine letters en slecht gedrukt. De manier waarop ik aan de telefoon ben behandeld, is zeker niet als potentiele klant. Ze sturen geen herinnering voor betaling, pas achteraf als het te laat is. Waardoor kans op boete of gemiste kans op opzeggen.
Antwoord van breinkrakerBeste reviewer,
Wat jammer om te horen dat u zich zo heeft gevoeld tijdens het contact met ons. We nemen klachten zeer serieus en willen graag onderzoeken wat er precies is misgegaan. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via info@breinkraker.com zodat we dit persoonlijk kunnen oplossen.
Vriendelijke groet,
Melvin Grootberg -
Hoe beoordeel je breinkraker?
-
Jessica
Ik was niet tevreden met mijn abonnement. Hiervoor heb ik een email gestuurd en ben ik de volgende dag netjes terug gebeld. De klacht is netjes afgehandeld.