breinkraker
-
Jan
We waren akkoord gegaan met een proefabonnement, wat automatisch zou doorlopen. Na communicatie met de klantenservice is dit uiteindelijk goed opgelost.
-
Mart
Zeer agressieve telefonische verkoop. Er wordt je duur abonnement aangesmeerd.
Het ontvangen puzzelboekje is zeer matig van kwaliteit, een dun flutboekje boordevol fouten. Woorden die in een woordzoeker onvindbaar zijn, een oplossing met te veel of te weinig vakjes.
Kortom: zeer teleurstellend!Antwoord van breinkrakerBeste,
Bedankt voor uw feedback.
We vinden het erg jammer om te lezen dat uw ervaring niet naar verwachting is verlopen. We willen dit graag samen met u oplossen en bekijken wat er precies is gebeurd.
Om dit goed te kunnen onderzoeken, hebben we uw gegevens nodig zodat wij u kunnen terugvinden in ons systeem. Zou u ons via een privébericht uw telefoonnummer waarop u bent gebeld, of uw adresgegevens waarop u het puzzelboekje heeft ontvangen, kunnen doorgeven?
Zodra we uw gegevens hebben, kijken we het gesprek én de levering van het puzzelboekje na. Indien blijkt dat er iets mis is gegaan, zullen we uiteraard een passende oplossing of compensatie aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Melvin Grootberg -
Hoe beoordeel je breinkraker?
-
Zakaria
Goede service en leuke formule!
-
Sanne
Vragen worden altijd duidelijk en goed beantwoord!
-
Vriendelijke mederwerker en topservice
een vraag over een lopende abonnement en de klantenservice heeft me prima geholpen.
-
marjan
erachteraan gebeld en de webwinkel heeft mij goed geholpen.
-
Lia
Verkoop telemarketing, opdringerig. Er werd mij verteld dat ik een enquête ingevuld had en ze een account voor me hadden aangemaakt. Ik kon daar niet vanaf. Ze gaan mij boekjes toesturen en moet op een email reageren om het te stoppen. Een paar keer gezegd dat ik geen interesse had. Vanmorgen door fijne medewerker gebeld. Alles nu naar wens geregeld. Gegevens worden verwijderd. Dank je wel.
-
Annick
Ik ben na overleg goed geholpen, ze toonde begrip
-
tevreden over oplossing
ergens niet tevreden over, maar is netjes afgehandels
-
Mieke
Boekje kwam netjes binnen maar…… wat een fouten in t boekje letters vergeten of omschrijving klopt niet met antwoorden of andersom zooo jammer!! Afmelden ging perfect !
-
ontevreden potentiële klant
Verkoop van abonnement is erg agressief, en bij telefonisch contact voelde ik mij onveilig omdat er niet naar me geluisterd werd. De manier van verkopen van het abonnement is niet klantvriendelijk en ik vind het product ronduit slecht. Ik heb 1 exemplaar ontvangen van een puzzelboek en ik vind de kwaliteit daarvan erg laag. Slecht leesbaar, kleine letters en slecht gedrukt. De manier waarop ik aan de telefoon ben behandeld, is zeker niet als potentiele klant. Ze sturen geen herinnering voor betaling, pas achteraf als het te laat is. Waardoor kans op boete of gemiste kans op opzeggen.
Antwoord van breinkrakerBeste reviewer,
Wat jammer om te horen dat u zich zo heeft gevoeld tijdens het contact met ons. We nemen klachten zeer serieus en willen graag onderzoeken wat er precies is misgegaan. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via info@breinkraker.com zodat we dit persoonlijk kunnen oplossen.
Vriendelijke groet,
Melvin Grootberg -
Jessica
Ik was niet tevreden met mijn abonnement. Hiervoor heb ik een email gestuurd en ben ik de volgende dag netjes terug gebeld. De klacht is netjes afgehandeld.