Heerlijke plek aan de rand van het bos . Je waant je in buitenlandse sferen , super leuke en enthousiaste eigenaren , vers eten lokaal ingekocht , goed bereid en heel mooi opgediend ! Ambiance is perfect , een lunch of high tea is een kadootje 💖
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irma
- Laura
Leuk kussen, staat leuk en zit lekker! Levering ook keurig
Hoe zou je ByChriss beoordelen?
- Karin van Veen
Super Mooie handgemaaktte tas gekocht bij ByChriss en nog fairtrade ook dus helemaal blij mee. Toen ik hem af ging halen ben ik meteen een hapje blijven eten......wat n gezellig en lekker plekje en super vers eten. Aanrader! Ik kom zeker terug de volgende keer met partner, dan gaan we eerst wandelen in je mooie omgeving.