Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Nagelstad heeft 7 5 ster reviews 7
Nagelstad heeft 1 4 ster reviews 1
Nagelstad heeft 3 3 ster reviews 3
Nagelstad heeft 1 2 ster reviews 1
Nagelstad heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Denise Groeneveld

    Zeer mooie gellak binnen gekregen en super snel geleverd. Vrijdags besteld en zaterdags al in huis

  2. Maria

    Het ontwerp van een startersset is heel leuk, maar die lamp is echt wat minder. Je kan er helemaal niks mee, dus moet meteen een sterkere lamp bestellen van min. 48w. Voor de rest zijn de producten denk ik wel goed. Bij mij komt er de hele tijd lucht onder, maar dat is denk ik gwn een beginnersfout. De kleuren komen idd niet helemaal overeen, maar dat vind ik nu niet het grootste probleem.

  3. Hoe zou je Nagelstad beoordelen?

  4. Kelly

    Ik heb 20/3 een bestelling gedaan omdat er bij stond vandaag besteld morgen in huis. Maar niets dus contact opgenomen dat er beetje vertraging is maar ik ben nog steeds aan het wachten.

  5. Louisa

    Beste, Nagellak zit vol met stof of haartjes. In alle 60 potjes nog wel. Lijkt erop dat deze al eerder is opengemaakt. Heb hierover gemaild omdat ik met een opleiding begon nagelstyliste be begonnen, maar helaas geen reactie mogen ontvangen erg jammer en zonde van mijn geld.

    Reageer
  6. Nano

    Super bedrijf! Altijd netjes op tijd en leuke producten :)

  7. Leonie

    Heel tevreden van de producten deze zou ik 4 sterren geven,de reden waarom ik er maar 3 geef is omdat er om de site stond nog 3u om te bestellen en wordt morgen geleverd ik heb na het bestellen nog 3 dagen moeten wachten op mijn bestelling,kan gebeuren natuurlijk maar zet dit dan niet op jullie site

    Reageer