Foto-drieluik besteld voor vaderdag. Ik heb het toen ook pas echt kunnen zien. Het was prachtig gedaan. De foto’s zijn heel scherp. Zoals ik ze had doorgestuurd. Via Whatsapp wordt eerst een voorbeeld getoond. Dus je kan nog altijd wat aanpassen. Een heel goede service. Ook was het mooi ingepakt zoals ik had gevraagd. Het wordt ook met de nodige zorg verzonden. Echt een aanrader. Goede service en perfecte kwaliteit. Een zeer tevreden klant.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nisha De Bleser
- Yvonne
Mooie tweeluik
Hoe zou je De Hout Studio beoordelen?
- Sandra Thijssen
Inmiddels 3 geboortekisten besteld en erg tevreden! Fijne communicatie, snel klaar en goede kwaliteit.
- Anouk
Heel fijn en snel contact gehad over mijn bestelling. Er werd goed meegedacht en meerdere voorbeeldjes gestuurd, zodat ik de perfecte geboortekist kon uitkiezen.
- Eileen Akkir
Voor de tweede keer besteld. Het zit er er zo mooi uit en er is goed contact om het eindresultaat perfect te krijgen. Dit wordt zo leuk om te geven!
- Kim Frenken
Super fijn contact en een resultaat wat mooier is dan dat ik van tevoren had kunnen bedenken!