Goedemiddag, Erg tevreden met het resultaat. Nu 2 keer de Whey gebruikt, wel even wennen aan de plantaardige situatie maar verder is het goed te doen. Pre workout werkt goed. en is ook nog een lekker smaakje. De creatine is ook perfect.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ruben Finkensieper
- Arjen Beuckens
Ik heb de vegan versie en vind die korrelig. Voeg er nu kokosmelk aan toe en dat komt de shake ten goede.
Hoe zou je Elementum Nutrition beoordelen?
- Roger Alen
Zeer goede service. Levering op een 3-tal dagen..op deze korte termijn kan ik nog geen reactie geven. Daar ik de producten nog maar een 3-tal dagen gebruik..de samenstelling + inhoud zijn in ieder geval positief! Dit kan ik u zeggen daar ik reeds een 30-tal jaren supplementen gebruikt heb naast een top van gezonde voeding. Gedurende deze periode was ik Belgisch nationaal- en internationaal top-judoka!
- Jippe Faneyte
Ik heb recent de creatine gekocht voor een zeer voordelige prijs. Het werkt naar toebehoren en heb er veel profeit aan. Bedankt familie houkes!
- René Franssen
Wat Elementum voor mij echt onderscheidt van veel andere merken, is dat ze werken met natuurlijke en zo min mogelijk bewerkte ingrediënten. Dat merk je niet alleen in het gevoel, maar ook gewoon in de kwaliteit en smaak 👌 Wat mij vooral opvalt: ze smaken gewoon écht goed!🤩 En eerlijk… dat is bij eiwitten vaak anders. Ik heb genoeg shakes gehad die je met tegenzin wegdrink!
- Narada Oraile
Had de proteïne poeder geprobeerd als dagelijkse aanvulling op mijn dieet. Geen darmklachten meer en super licht op de maag. Ik koos voor elementum omdat ze natuurlijke ingrediënten gebruiken. Voor Wie beter wilt herstellen met de juiste producten 💪🏽