Badmeubelnet.nl
badmeubels
-
E. Vd Hoof
half vrijstaand bad gekocht en een badmeubel met toebehoren. Heel voordelig. Duidelijke afspraken over de levering. Kwaliteit heel behoorlijk, kortom: tevreden
-
Rob van Lochem
Badkamermeubel besteld. Binnen 6 maanden is de rand van het meubel open gaan staan. Dit komt doordat er duppels op de rand van de la zij gevallen. MDF laat los van het hout. Het fineer laat los van het MDF. Triplex zwolt ook op in de la. Koop hier niets de service is tot de hoek van de straat. We hebben gebeld en gemaild en je krijgt te horen gebruikersschade. Ik ben van mening dat er toch twee jaar fabrieksgarantie op moet zitten aangezien het in een badkamer hangt waar altijd vocht is. Dus let op wat je loopt. Voor ons nooit meer bij dit bedrijf.
Antwoord van Badmeubelnet.nlDe schade was ontstaan doordat er water op de ladefronts was blijven liggen en niet drooggemaakt. Alle MDF of spaanplaat kasten zullen daar onder lijden, want dan trekt het in het materiaal. Tevens waren de ladebodems beschadigd doordat er water in gelegen had. Waterschade aan een MDF kast valt niet onder garantie, maar we begijpen dat het natuurlijk erg teleurstellend voor u is. Daarom hebben we aangeboden het samen met u op te lossen, waarbij wij de meerderheid van de kosten voor onze rekening zouden nemen. Helaas accepteerde u dat aanbod niet. Het kan voorkomen dat inzichten soms verschillen van die van de klant, daarom proberen we er altijd samen uit te komen, ook als het strict genomen niet een kwestie van garantie is.
-
Hoe beoordeel je Badmeubelnet.nl?
-
Michiel
Snel geleverd, goede service en communicatie, wat wil je nog meer als klant.
-
Lucia van der Velde
Het badmeubel werd in goede staat op tijd geleverd.
Er ontbrak een chrome knopje van de spiegelkast.
Dit werd snel nageleverd. Dit bedrijf komt zijn afspraken na. Top. -
CvN
Wij hadden een opbouw waskom gekocht bij Badmeubelnet, maar was helaas door DHL kapot geleverd. Is snel, zelfde dag, opgelost! Helemaal top!
-
Mary Tegelaar
Mooie prijzen en goede artiekelen
-
Marcel Wennekes
Klantenservice is prima. Had een gebroken wasbak en deze is binnen 24 uur herleverd. Had wel een wasbak met overloop. Deze is niet geïntegreerd. Moest dus ergens anders een overloop kopen omdat men deze niet hebben. Normaal gesproken zouden bij niet geïntegreerde overlopen dit bij de wastafel geleverd moeten worden.
-
Appie
Je wordt goed geholpen, dat vond ik fijn. Ik had een verkeerde bestelling gedaan (toilet kraan voor de wastafel in de badkamer) en ik werd gebeld en geholpen en we hebben de juiste kraan uitgezocht voordat er verzonden werd. Hartelijk dank voor de service
-
HELGA
Mooi, elegant fonteintje gekocht. Het kleine formaat is prettig voor een toiletruimte.
-
Radboud
Goede prijs, goede kwaliteit van het meubel, en top service. Op vragen wordt snel gereageerd en adequaat geantwoord. Dit is gewoon een goede zaak voor badkamermeubels.
-
Ellard
goedkoop en snel. Half vrijstaand bad gekocht voor 700 euro. Dat was niet duur en binnen een week geleverd bij me thuis. Nu nog installeren en wat andere spulletjes uitzoeken bij ze
-
Martijn
Op de website geven ze aan tussen 1 en 3 dagen levertijd. Dinsdagmiddag besteld, vrijwel direct kreeg ik bericht dat het klaar lag om te verzenden. Vervolgens echter 2 dagen lang geen bericht. Elke webshop die zijn zaakjes een beetje voor mekaar heeft verstuurt dan diezelfde dag nog, maar badmeubelnet.nl blijkbaar niet. Maar goed, 1 tot 3 dagen was er aangegeven. Uiteindelijk donderdagavond het bericht dat het pakket opgehaald was en vrijdag geleverd zou worden.
Vrijdag ochtend echter het bericht van DHL, dat het pakket 2 dagen later zou aankomen. Geen reden geen excuses, gewoon 2 dagen later. Met twee pinksterdagen ertussen zal het dinsdag worden dat het pakket geleverd zal worden, terwijl ik ruim op tijd besteld had om in het pinksterweekend te kunnen installeren.
Een telefoontje naar de 'klantenservice' maakte de frustratie alleen maar groter. Een ongeïnteresseerde stugge man (die overigens wel direct de telefoon opnam) vertelde me direct dat hier niets aan te doen was en dat ik gewoon moet wachten. Geen sympathie, geen excuses, geen moeite om DHL te bereiken om het alsnog een dag later te leveren, en ook van het opsturen van een nieuwe met express verzending moest hij niets weten.
Een pakketje verzenden kan iedere dozenschuiver, maar echte sterren verdien je pas als je wat verder gaat voor je klant wanneer er iets mis gaat. Badmeubelnet.nl verdient hier een dikke onvoldoende.Antwoord van Badmeubelnet.nlDe originele zending is uiteindelijk geleverd met vier dagen na bestelling, gelukkig nog op de zaterdag voor Pinksteren, een dag na uw belletje, en met 1 dag vertraging na de beloofde levertijd. Vervelend dat u de communicatie als stug ervaarde, maar we waren van mening dat een extra express zending niet nodig was. De soep was niet zo heet zogezegd. We realiseren ons dat badkamerspullen vaak een grote gevoeligheid voor tijdige levering hebben ivm geplande installaties van badkamers en toiletten. We doen dan ook ons uiterste best om de levertijden kort te houden, deze helder te communiceren en zelfs iets ruimer op onze website te vermelden dan dat er in de realiteit geleverd wordt. Dat voorkomt echter niet dat er vele variabelen invloed kunnen hebben op de levertijd. In dit geval was er 1 dagje vertraging bij ons en 1 dagje vertraging bij DHL. De levertijden zijn dus een indicatie. Indien we contact met een klant hebben voordat ze bestellen adviseren we vaak tijdig te bestellen en daar rekening mee te houden.
-
Top bedrijf met zeer goede service
Wij hebben in het verleden een keukenkraan bij hun gekocht die na jaren een klein beetje begin te lekken. Dit gemeld op hun websiten en kreeg na 2 dagen al een belletje met de vraag waar en hoeveel de kraan lekte. Dit uitgelegd en kreeg praktische tips hoe ik dit kon oplossen. Tips werkte helaas niet en dit met hun besproken. Badmeublenet bleef maar meedenken hoe het probleem op te lossen en toen dit allemaal niet bleek te helpen, hebben ze kosteloos, terwijl de garantie al voorbij was, een nieuwe kraan geleverd.
Echt een bedrijf met een zeer klant gerichtte houding en service waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.
Badmeubelnet, nogmaals bedankt 😀💪👊 -
Renate
Zeer goede service. Wij hadden het verkeerde artikel (kleur) ontvangen. Na direct contact te hebben opgenomen is er meteen een pakketje de deur uitgegaan met de juiste bestelling!
Top service heet dit! -
T. Valckx
Mijn bestelling is niet afgeleverd op mijn adres. Gebeld met hun en het werd direct adequaat opgelost. Voor mij is dit een Top bedrijf met uitstekende service, een bedrijf met het♥️op de juiste plaats. Denken met je mee en zijn heel hulpvaardig. Beveel dit bedrijf dus ook met vertrouwen aan.
-
G. Stahlecker
Er was iets mis gegaan in de levering, maar dit is zo goed opgelost dat ik daardoor juist nog een keer zou bestellen. Overal kunnen dingen misgaan. Bedrijven die dat netjes oplossen zijn goud waard.
-
Mitch
Na bestelling werd ik gebeld door een medewerker. Hij vertelde me dat onze spiefgelkast en badmeubel wel in dezelfde kleur worden geleverd, maar omdat deze van verschillende leveranciers afkomen, er een klein kleurverschil in zou kunnen zitten. Na overleg hebben we besloten toch ergens anders een bestelling te doen. Maar dit was totaal geen probleem. Bestelling is snel geannuleerd en contact was erg vriendelijk! Klantenservice zit in ieder geval goed in elkaar.
-
Wim
Super service, onze wastafelkast paste niet meteen dat kwam door de leidingen en sifon. Mede dank zij badmeubelnet hebben ze het helemaal in orde gemaakt. Kortom super service
-
Fam. Wessel
Erg goede service. Onze bestelling was verkeerd bezorgd en bij een tussenpersoon beland. Ze hebben gezorgd dat we zsm een nieuwe ontvingen zonder dat de andere al weer terug was.
-
Michel Geenen
Goede en betrouwbare communicatie en prijs-kwaliteits verhouding is zeer goed!!!