Zeer teleurstellende ervaring met DS4U. Op de website stond dat de stoelen op voorraad waren en snel geleverd zouden worden, maar uiteindelijk heb ik er 12 dagen op moeten wachten. Toen de stoelen eindelijk binnenkwamen, bleek de kleur totaal niet overeen te komen met de foto’s en beschrijving op de website. Ik had champagnekleur besteld, maar in werkelijkheid leek het meer goud/groen. Ik heb hier direct melding van gemaakt en de volgende dag ook telefonisch contact opgenomen. Ik mocht de stoelen wel retourneren, maar moest daarvoor zelf €50 retourkosten betalen, terwijl het probleem juist
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leonie Van der elst
- Khelood Alkadi
Goede stolen
Hoe zou je Designstoel4u beoordelen?
- Sylvie
Fijn Contact. Snelle levering en ook nog een mooie korting ook nog
- Ina
Super snelle levering, goed ingepakt! Stoelen in elkaar zetten (x6) was even een klusje maar niet moeilijk als je de instructies volgt. Het zijn leuke stoeltjes. Niet van de hoogste kwaliteit (lichte stoeltjes en schuim van zitvlak is zacht en zakt in waardoor de zithoogte lager is dan verwacht), maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs. Goede prijs-kwaliteit verhouding dus en ze zitten prima. De bestelde bescherming was niet geleverd, maar werd snel nagezonden.
- Désirée Veltmaat
Accuraat, betrouwbaar en snel!
- Iris
Over het algemeen een prima ervaring. Communicatie voor levering zou beter kunnen. Nu kreeg ik een dag voor de levering bericht dat ze zouden komen. Behoorlijk kort om te kunnen regelen op je werk.