Nog steeds niet ontvangen na bijna een week. Vorige bestelling was ook niet aangekomen en moest toen dubbel wachten voor nog een verzending. Nu weer niks
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2013
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Ramil Appazov
- M ten klooster
De hippe zonnebrillen zien er goed uit. En de kwaliteit laat zich raden voor 5 euro. Maar dan kun je er een paar meer bestellen. Ik werk met mannen dus qua taal ben ik wel wat gewend. Maar de sexustische beschrijvingen en een bij de bestelling een pak kaarten met blote dames vind ik niet meer kunnen.
Wie würden Sie Cheapass Zonnebrillen bewerten?
- Tadema
Voldoet aan de verwachting
- Ineke
Snelle levering en goede service toen bleek dat een van de brillen defect was aangekomen.
- Thijs
Mooie zonnebrillen. Enige eventuele verbeterpunt: De zonnebril die ik had bestelde (Perfecto Mundo) leek een beetje een oranje gloed te hebben op de foto's. Stond wel in de beschrijving dat hij geel was, maar daar had ik over heen gelezen. Verder wel een leuke zonnebril. Leuke verpakking en snel bezorgd.
- Mark koopmanschap
Mijn bril was na 2 weken kapot gegaan. Contact opgenomen met de klantenservice en die hebben mij uitstekend geholpen. De volgende dag had ik een vervangend model in huis.