De bestelling zelf was uitstekend, toffe website leuk verpakt en dergelijke. Helaas zijn de zonnebrillen wel erg aan de kleine kant het lijken meer kindermodellen daardoor weet ik niet of ik nog een bestelling zal plaatsen.
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2013
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Emiel Knol
- Michael Verbroekken
2 zonnebrillen besteld, deze waren helaas tijdens de zending kwijt geraakt. Na contact zijn de zelfde zonnebrillen gratis en voor niks nogmaals verstuurd en deze zijn wel aangekomen. Perfecte service!
Wie würden Sie Cheapass Zonnebrillen bewerten?
- Thijs
Prima bril, wil volgende keer wel een ander snoepje :)
- Joost
Snelle levering, zoals geadverteerd & 3 kekke brillen voor lekker weinig!
- Robert
Great product for the price. Even better customer support.
- Patrick
Mooie bril en snelle levering ,helemaal top