Zeer tevreden, nog een paar leuke extra’s in het pakje aangetroffen. Maandag besteld, dinsdag in huis. Had alleen aangegeven dat het woensdag moest komen. 😉
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2013
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Petra Van Schoonhoven
- Sandra Sparreboom
Snelle en goede service. Perfect ingepakt. Echt een aanrader. Wij zijn dik tevreden.
¿Cuál es tu valoración de Kunst & Kadootjes?
- Chris de Wit
Prima verzonden, goed verpakt, ben tevreden over de aankoop!
- Christine Vanneste
alles verliep uitstekend.
- Frank Derkzen
Erg tevreden. Snelle levering. Goed en stevig verpakt.
- Mark
Snelle levering, alles was in perfecte staat en goed degelijk verpakt. Ik ben er blij mee!