Doorschakelen naar de bank lukte niet,on line, kreeg gelijk advies hoe te betalen via live chat. Daarbij ook de mededeling dat de bestelling gelijk klaar gemaakt zou worden. Werd inderdaad volgende dag bezorgd, inclusief twee heerliike bonbons. Leuk!
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2013
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Hanneke
- Bram Derksen
Gewoon goed
¿Cuál es tu valoración de Kunst & Kadootjes?
- Natasja Bastiaanse
Bestellen ging makkelijk en pakket was snel geleverd en niet geheel onbelangrijk, het was erg goed ingepakt!
- Peter Eikelenberg
Goede service perfect geholpen met een probleem in 1 woord gewoon super
- T.A. van den Dop
ben heel blij met het extra kadotje. de bonbons waren heerlijk. heel zorgzaam ingepakt. kortom.....TOP
- Rita Smits
Makkelijk te bestellen en snel geleverd