Snelle levering. Net verpakt en de twee bonbons maakte het af. Erg leuk!
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2013
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Irene Vos
- Monique de Jong
Supernetjes contact, op tijd geleverd en heel leuk ingepakt!
¿Cuál es tu valoración de Kunst & Kadootjes?
- Friso Jagersma
Alles was prima, in het weekend de bestelling gedaan, maandag is deze verzonden, dinsdag kon ik het goed verpakte pakket afhalen op het ophaalpunt.
- Beek
Leuke webshop met een snelle levering. Goede service!
- Ilona de Groot
Zeer goede en snelle service.
- E De vroege
Goede en snelle levering, en heel attent..... 2 bonbons erbij :-)