Kleding 5min passen en zeggen dat het stinkt erg slecht van jullie ik bestel nooitmeer iets bij jullie ik heb ook doorgegeven dat ik heb in maat M wilde de jurk dus hoe wil ik hem ergens aangehad hebben als de jurk niet past dit is gwn oplichterij jammer van mij een dikke min punt voor jullie
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- Tuba Bulanik
- Debayani Das
Super goed!
How would you rate Uwantisell?
- Marilyn
Goede kwaliteit, mooie kleren en snelle levering. Echt een aanrader
- A van der Sterren
Super tevreden. Jurk is precies zoals op de foto. Sluit goed aan. Snelle bezorging. Niks op aan te merken
- michelle de jong
1 jurk verkeerde maat gestuurd en de andere jurk vie te klein uit
- Myrthe De lange
Super te vreden ziet er het zelfde uit als op de foto en super snelle levering