Het is alweer een tijdje geleden dat ik een aantal artikelen besteld heb bij Uwantisell.nl. Ik ontving 1 jurkje helemaal niet netjes bij mij thuis, de verpakking was niet netjes en het jurkje was verkreukeld. Verder niet veel van gedacht want het was toch veel lelijker dan op de plaatjes ik heb het niet eens gepast, want ik wilde het toch retourneren omdat de kwaliteit echt slecht was. Toen ik het geretourneerd had kreeg ik commentaar dat ik het niet netjes geretourneerd had en dat ik mijn geld niet terug kreeg. Ik kon kiezen om het jurkje toch nog te ontvangen, maar dan moest ik wel weer de verzendkosten betalen. Toen ik netjes vertelde dat ik het precies zo geretourneerd had, zoals ik het ontvangen had en niet eens gepast had, daar hadden ze geen boodschap aan en kreeg ik een botte mail. Nog nooit zoiets meegemaakt. De kwaliteit is ook slecht van de artikelen en de klantenservice nog veel slechter. Hoe kun je zo een bedrijf runnen, ik heb zelf een webshop en zou zo nooit met mijn klanten omgaan....voel me gedupeerd, 30euro lichter en geen jurkje!
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- A. Bakker
- Deyenne Marengo
Mooi pak
How would you rate Uwantisell?
- R Kooring
goede ervaring met zowel verzenden en ontvangen alsmede het afhalen altijd goed geregeld en mooie sexy en moderne kleding voor een schapelijke prijs alleen zou ik wel bij de lingerie iets meer speeltjes er ook bij zien gaat leuk samen met de mooie setjes
- R Azirar
Netjes bezorgd in het weekend Pasvorm jurk uitstekend
- Dayshira geertruida
I love uwantiesell mijn meest uitgaankleding zijn hier op bestellt tot nu toe ik heb ik een mooie ervaring hun kwaliteit vam kleding zijn harstike goed..
- Dominique Finlayson
Beide laarzen waren helemaal naar wens en lopen heerlijk