De zwarte (platte) overknee laarzen besteld en wat lopen ze heerlijk en zijn lekker warm! Ze kunnen met het touwtje strakker worden getrokken en worden vastgeknoopt, zodat ze lekker blijven zitten. Ook is de suede stof erg mooi! Ik heb de laarzen maandag besteld en had ze dinsdag binnen, duimpje voor de service. Top!
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- K.S
- ymkje de Vries
De levering van de schoenen waren mooi snel. De schoenen waren super mooi toen ik ze binnen kreeg.
How would you rate Uwantisell?
- Anna O
Het product is exact wat ik ervan had verwacht en werd op de afgesproken tijd geleverd. In één woord TOP!!!
- Denise Brilman
Er is een verkeerd product geleverd en ze zijn niet bereid om mee te werken aan een oplossing. Ik heb mijn gehele bestelling terug gestuurd.
- Anita Waelburgs
Pakje keurig en tijdig geleverd. Is niet de eerste keer dat ik hier bestel en steeds ok! Deze schoentjes raad ik aan om een maat groter te bestellen dan gewoonlijk, ze vallen klein en smal uit. Ze zijn mooi en speciaal :-)
- vicky kennes
Heel tevreden, precies wat ik verwachtte :-) Super levertijd en bij betaling ook direct mailtje van customer service gekregen. Mooie opvolging en uitlevering!!!