Zwemmershop
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-04-2022 ingetrokken
-
Jacqueline Merkens
Melding van Zwemmershop ontvangen dat de levering van het badpak vertraagd was. Ik wilde naar aanleiding hiervan de bestelling annuleren, maar krijg geen reactie van Zwemmershop of dit mogelijk is. Heb hiervoor in de afgelopen 1,5 week 5x telefonisch contact gehad met de telefoniste, 2 mailtjes gestuurd en 2x contactformulier via website ingevuld, helaas zonder enige reactie van Zwemmershop. Het betreffende badpak heb ik (gelukkig) niet ontvangen, maar het aankoopbedrag is ook nog niet teruggestort, dus voor mij is het onbekend wat de status van mijn bestelling is. Hopelijk dat ik op deze manier antwoord krijg.
Na 2 weken eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die werk heeft gemaakt van deze kwestie. Een paar dagen later was mijn aankoopbedrag teruggestort. Ik had nog gevraagd om een bevestiging van de annulering per email, maar u raad het al, deze heb ik tot op heden niet ontvangen. -
Monica Timmermans
Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt, dagenlang niet reageren op emails, ongelooflijk moeilijk doen over een badpak dat binnen 3 maanden gebruik helemaal op/kapot was, in strijd met de wet handelen door niet geld terug te geven. Onvoorstelbaar, dit in 2022!
Antwoord van ZwemmershopHet badpak is door onzorgvuldig gebruik (gebruikschade) afgekeurd voor garantie door Speedo. Wij zijn echter als Zwemmershop coulant geweest en hebben je daarom een cadeaubon voor de aanschafprijs aangeboden om je als klant tegemoet te komen.
Hanteren we de vaste regels van Speedo dan valt het niet onder de garantie en ontvang je dus niets. Vandaar dat je een cadeaubon hebt ontvangen en niet het geld, maar je mag wel een nieuw badpak op onze kosten uitzoeken. Dit aanbod heb je helaas afgeslagen. -
Ellis Vissers
1 verkeerd product en 1 ontbrekend product
-
Dirk Manen
snelle levering!
-
Dagmar Habets
Goede hulp in de winkel!
-
Robert van kuijk
Goed assortiment en vriendelijk personeel
-
Gabriella
Ik had 2 keer besteld. Wilde 1 annuleren. Belde binnen enkele minuten maar kon zogenaamd niet meer. Nu extra terug sturen en verzendkosten zelf betalen
Antwoord van ZwemmershopHoi Gabriella,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wanneer een bestelling is geplaatst gaat deze naar ons volledig geautomatiseerde magazijn. De machines gaan het product dan naar de inpaktafel brengen en het wordt direct verzendklaar gemaakt. Wanneer de machines zijn gestart om het product te pakken is het niet meer mogelijk om de bestelling tegen te houden. We hopen daarmee dat je als klant blij bent dat je pakket snel in huis is. Maar ik begrijp ook dat het vervelend kan zijn als je een bestelling juist niet wilt ontvangen. In dit geval kan je het pakket of weigeren aan de deur of retourneren via de informatie op onze site.
Groet,
Anne -
Ad Hekkers
Super snelle levering. Zeer professioneel.
-
Tamara Suma
Goede service. 👍🏼
-
Arnout ter Haar
snelle levering, goede producten
-
Frank Zwijnenberg
Voldoende keuze
-
Tilly Van nieuwburg
snelle levering heel goed
-
B Calker, van
goede producten
-
w Kalkman
Gunstige prijzen,goede service
-
Katja Wetsteijn
Ik heb niets gekocht de afgelopen periode. Dus kan ik ook niets beoordelen.
Stop aub met nodeloze mailings sturen. -
Breedeveld
Goede service en uitleg!
-
Herman Renting
Heb wetsuits besteld en nog steeds na 3 weken niets ontvangen. Wordt een beetje aan lijntje gehouden.
-
Karin Rikhof
Goede prijs
-
Bram Couperus
mooi op tijd
-
Miranda Ferwerda
Duidelijkheid over de lever tijd van het product geven. Ik wacht nu nog op een bestelling welke ik vorig jaar mei heb geplaatst. Vorige vernomen dat ik medio juni pas mijn order ga ontvangen. Over de e-mail dat ik mijn order dan wens te annuleren zit ook nog steeds te wachten op antwoord. Ik bestel niets meer bij jullie.