Top 1 Toys
Top1Toys is de nummer één in speelgoed! Met circa 150 speelgoedzaken in Nederland, België en Noord-Frankrijk is Top1Toys één van de belangrijkste speelgoedgroepen in Europa.
8,6
11.728 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • larissa
    Review voor Top 1 Toys

    ik had woensdag 15 maart een bestelling gedaan het het is nog niet binnen en het is voor een verjaardag. en met de klanten service kan je ook niet op rekenen want ze reageren niet meer op je als je een mail als je gestuurd heb dus hele slechte service krijg je, er staat ook bij voor 16:00 besteld volgende dag in huis en dat is dus helemaal niet zo.

  • Yazar
    Review voor Top 1 Toys

    Beste mensen,

    Let goed op voor dat je hier iets besteld. Helaas is bijna alles wat wij hebben besteld beschimmeld geleverd.

    Waarschijnlijk wordt het niet goed bewaard of het is afgedankte speelgoed.

    Nu weet ik niet wat erger is de teleurstelling van mijn kleintje of de telefoniste die absoluut niets op zich aanneemt. waar je overigens 20 minuten aan de lijn voor moet wachten.

  • Hoe beoordeel je Top 1 Toys?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Laurien
    Review voor Top 1 Toys

    Hun woorden na komen. Meerdere keren gebeld en nu dus een week wachten op een cadeau voor mijn dochter.

  • Wesley
    Review voor Top 1 Toys

    2 x een Pre-order gedaan. Dan denk je dat je iets op release datum binnen krijgt. Op 22-08-2021 besteld. Op 27-08-2021 zou de release datum zijn. Wacht nu nog steeds. Niet eens een mail ontvangen. Je zou toch verwachten dat ze hun klanten in ieder geval op de hoogte houden. Inmiddels gebelt en kreeg te horen dat er niet genoeg op voorraad was. Bied het dan ook niet aan als je je afspraken niet kan nakomen. Voor mij nooit geen top1toys meer!

  • Bart
    Review voor Top 1 Toys

    Product besteld en moeten betalen. Vervolgens krijg ik te horen dat het product niet geleverd kan worden. Maar wel lekker eerst de klant laten afrekenen en dan !10! dagen het geld in de zakken houden. Zelden zo'n slechte "service" gezien!

  • Henk
    Review voor Top 1 Toys

    Super snelle levering, en leuke aanbiedingen

  • N van dijk
    Review voor Top 1 Toys

    Ik heb 27/11/2019 wat besteld en tot op heden nog niks ontvangen.
    Heb nu 2x een email gestuurd maar hoor hier niks op. Weggegooid geld denk ik. En een teleurgesteld kind omdat kadootje niet is gekomen.
    Uiteindelijk reactie gekregen en een shop tegoed cadeau omdat het fout is gegaan.
    Blij dat het opgelost is maar ja wel een erg laat sinterklaas cadeau op deze manier.

    Antwoord van Top 1 Toys

    Beste Nadine,

    Excuus voor het ongemak, u order is er opnieuw ingezet. Daarnaast vindt u in de mailbox een presentje voor de overlast.

    Met vriendelijke groet,

    Top1toys

  • Rishi vd heiden
    Review voor Top 1 Toys

    Sluiten is de beste optie. Jullie naaien de lieve ouders. En stellen de kinder teleur.

    Antwoord van Top 1 Toys

    Beste Rishi,

    Ik zie dat u bestelling aan is gekomen, helaas komt het soms voor dat de bevestiging mail in de Spambox terecht komt.

    Met vriendelijke groet,

    Top1toys

  • Imara
    Review voor Top 1 Toys

    Kerstkadotjes besteld voor de kinderen waarvan ik 1 artikel 2 keer hebt besteld. Bij de levering zat er maar 1 van dat artikel in de doos. Rare tijden dat je kan bellen alleen op werkdagen van 8:30 tot 12:00, dat is toch niet meer van deze tijd? Bovendien als je belt word er niet verteld hoe lang de wachttijd ongeveer is dus na een half uur de telefoon over laten gaan maar opgehangen. Ik heb de klantenservice al 4 mailtjes verstuurd maar heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen antwoord gekregen. Ze weten wel hoe ze boze klanten kunnen krijgen. Ik ben bang dat ik na het geld kan fluiten en ook na het kado. Voor mij nooit meer top 1 Toys. Mensen bestel hier nooit iets want als een iets mis is krijg je geen contact.

  • Isabelle
    Review voor Top 1 Toys

    Ik had iets besteld online. Er waren 5 varianten van en je kon van te voren niet kiezen. Dat is iets wat ik nog begrijp. Maar ik dacht ik wil ze alle 5 dus dan komt het vast goed. Snel geleverd dat moet ik toegeven. Zitten er 3 van hetzelfde in het pakket..... Ik een mail gestuurd dat ik dat nogal raar vind aangezien ze in 1x verpakt zijn en hoe ik ze om kan ruilen. Wegens sinterklaas drukte kunnen ze er niet op letten (vind ik een slecht excuse), ik moet ze retourneren via post het kan niet in de winkel (vind ik ook al apart in deze tijd) en dan bovenop dat alles zijn de verzendkosten voor EIGEN rekening. Mij zijn ze kwijt als klant. Ik noem dit geen service

  • Herbert van Zijll de Jong
    Review voor Top 1 Toys

    Pluche uiltje voor onze dochter tijdens het weekend voor Sinterklaas besteld. Op maandag bericht dat gls het pakketje op di 5 dec 2018 zou komen afleveren. Had speciaal mijn werkadres opgegeven want daar is altijd iemand aanwezig. Volgens track en trace zou het pakketje om 10.00 uur in de ochtend tevergeefs zijn aangeboden. Dit klopt niet er is niemand geweest. Nu staat er op track en trace ineens dat het product in bestelling is. Heb top1toys 2x gebeld. Kost minimaal 0,35 ct per gesprek. Eerste keer kreeg ik een bandje. De tweede keer ging de telefoon wel over maar nam niemand op. Vervolgens mail gestuurd dat ik de koop annuleer en uitlje elders besteld. Uiltje is door andere zaak inmiddels afgeleverd. Van top1toys geen enkele reactie en wacht nog op mijn geld. Ik laat het er uiteraard niet bij zitten. Lijkt allemaal nergens op. Wij bestellen nooit weer bij top1toys!
    Herbert

    Antwoord van Top 1 Toys

    Geachte heer Van Zijll de Jong,

    Allereerst onze excuses voor de late reactive.

    Uw klacht is ons helaas ontgaan, er lijkt een miscommunicatie te hebben gezeten op de afdeling onder de verantwoordelijken en helaas bent u daardoor tussen het bekende "wat en schip" belandt.
    Dat is voor u heel vervelend en daar kunt u niets aan doen.

    Vlak nadat u deze klacht heeft geplaatst is er contact geweest met onze Klantenservice en zijn de betaalde bedragen aan u terug betaald. In een drukke sinterklaasperiode zijn wij meer en meer afhankelijk van de afspraken die wij maken met een vervoerder.
    Helaas is dit in uw geval niet goed gegaan en zijn zowel de communicatie als de levering niet toereikend geweest. In de aankomende maand wordt er samen met de vervoerders geevalueerd om te kijken wat we kunnen verbeteren voor het aankomende feest seizoen.

    We hebben getracht u zo snel mogelijk te voorzien van het door u betaalde bedrag en de verzendkosten die u heeft overgemaakt ten tijde van uw bestelling. Deze terugbetaling is per 16 December gerealiseerd.

    Namens top 1 toys.nl bieden we onze excuses aan.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Top 1 Toys

  • Bas
    Review voor Top 1 Toys

    Ik heb dezelfde slechte ervaring met top1toys.
    ik heb ook ruim op tijd voor het feest besteld. Pakket kwam dagen later binnen, op de dag van het feest. Bij opening bleek ook nog dat het merendeel van de kado's niet klopte. Met veel stress gebeld en 20km crossen met de auto naar een fysieke winkel.
    Na bellen over mijn klacht was het antwoord: ja, dat kan gebeuren. En geen enkele tegemoetkoming. Na aandringen, toch veel extra tijd en benzinekosten, zou ik een kortingscoupon krijgen van 15% voor een volgende aankoop. Ja, u leest het goed! Daar wacht ik al nu al maanden op, zelfs na een herinnering.
    Koop er nooit wat online!
    De dame in de winkel in Bemmel was overigens heel aardig.

  • Tineke
    Review voor Top 1 Toys

    Op 30 november een pakket besteld voor Sinterklaas. Er staat duidelijk vermeld voor 16.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Helaas mijn dochter moeten teleurstellen, nooit een pakket ontvangen en nooit een bericht ontvangen. Zelf gebeld voor € 0,35 per gesprek en gevraagd het geld terug te storten. Dit zou binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Tot op heden 3/1/2017 nog steeds het bedrag niet retour gehad.

    Antwoord van Top 1 Toys

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Wij hebben mevrouw kort voor plaatsing van deze klacht telefonisch gesproken en haar de belofte gedaan deze situatie dezelfde dag nog op te lossen.
    Naar aanleiding van haar klacht is er onderzoek naar de gang van zaken omtrent haar bestelling en gebleken is dat er aan onze zijde inderdaad fouten zijn gemaakt waar mevrouw helaas de dupe van is geworden. Hier is melding van gemaakt bij de betrokken afdelingen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Het verschuldigde bedrag is op 3 januari jl. alsnog meteen aan mevrouw overgemaakt en zij is hier 's middags ook telefonisch door ons van op de hoogte gebracht.

    Wij bieden nogmaals onze welgemeende excuses aan voor deze vervelende ervaring.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Top1Toys