Naboqu
Dè webwinkel voor alles op het gebied van naaien, borduren en quilten. Tevens artikelen op het gebied van breien en haken.
9,7
317 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 310 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • myriam
    Review voor Naboqu

    Na het verzenden van mijn online bestelling merkte ik dat ik iets vergeten was. Direct een mail gestuurd of er nog iets kon bijgevoegd worden. Heel snel kreeg ik antwoord dat dit mogelijk was, ik moest een extra bestelling doen en de daar aangerekende verzendingskosten zouden worden teruggestort. Dit zo gedaan en nog voor ik mijn bestelling had opgehaald waren de verzendingskosten al terugbetaald. Het was hier mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling, zo’n service krijg je niet overal.

  • A
    Review voor Naboqu

    k koop er regelmatig en ben altijd zeer tevreden. Goede winkel met veel keus en goede service! Zeer vriendelijke mensen en ze denken graag met je mee.

    Antwoord van Naboqu

    Bedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met uw bestelde stoffen.

  • Hoe beoordeel je Naboqu?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Slechte service
    Review voor Naboqu

    Naboqu
    Antwoord op beoordeling Naboqu
    Beste Slechte service,

    Het bedrijf, Naboqu, welke je op WebwinkelKeur beoordeeld hebt, heeft je een privébericht gestuurd. Je kunt het bericht hieronder bekijken:

    Als reactie op deze review hebben wij het volgende commentaar. De afgelopen week heeft de klant ons geschreven: "Goedenavond, heb vandaag de sew line pen ontvangen maar valt me vies tegen. Kan geen streep op stof krijgen."

    De klant heeft geen vraag gesteld, maar alleen een constatering gedaan. De klant heeft één streepje op, nemen wij aan, stof gezet en geeft aan dat dat niet kan.

    Als de klant een vraag had gesteld of een retouraanvraag had gedaan hadden wij zeker gereageerd. Dat doen wij namelijk altijd op vragen van klanten.

    Op het moment dat wij de pen retour hebben ontvangen hebben wij de pen, waar het stiftje overigens nog in zat, getest. Wij heb geen onvolkomenheid kunnen ontdekken. De pen werkt naar behoren. Maar omdat de pen gebruikt is kunnen wij deze pen niet meer verkopen.

    Dat de klant nu de goed werkende pen zonder enige aankondiging retour stuurt vinden wij kwalijk. Wij hebben de verzendkosten moeten gebruiken om de klant een goed werkende pen te zenden.

    Dat de klant nu een claim neerlegt bij webwinkelkeur vinden wij daarom dan ook niet terecht.

    Indien je Naboqu wilt beantwoorden, gebruik dan a.u.b. het volgende e-mailadres: info@naboqu.com.

    Antwoorden niet op berichten. En geven verzendkosten niet terug. Na tussenkomst van webwinkel keur geen oplossing geboden gekregen. Verkoper geeft aan dat het een deugdelijk product is. Is terug gezonden in originele verpakking maar geeft geen enkele reactie op de mails die ik heb gestuurd en geeft de verzendkosten die ik heb betaald ook niet terug. Hij geeft aan dat die gebruikt zijn om de artikelen te verzenden. Inderdaad en die verzendkosten zijn door mij betaald. Ook de kosten voor retourneren zijn door mij betaald. Lijkt mij dat ik gewoon die verzendkosten nog tegoed heb van de verkoper.....

    Antwoord van Naboqu

    Als reactie op deze review hebben wij het volgende commentaar. De afgelopen week heeft de klant ons geschreven: "Goedenavond, heb vandaag de sew line pen ontvangen maar valt me vies tegen. Kan geen streep op stof krijgen."

    De klant heeft geen vraag gesteld, maar alleen een constatering gedaan. De klant heeft één streepje op, nemen wij aan, stof gezet en geeft aan dat dat niet kan.

    Als de klant een vraag had gesteld of een retouraanvraag had gedaan hadden wij zeker gereageerd. Dat doen wij namelijk altijd op vragen van klanten.

    Op het moment dat wij de pen retour hebben ontvangen hebben wij de pen, waar het stiftje overigens nog in zat, getest. Wij heb geen onvolkomenheid kunnen ontdekken. De pen werkt naar behoren. Maar omdat de pen gebruikt is kunnen wij deze pen niet meer verkopen.

    Dat de klant nu de goed werkende pen zonder enige aankondiging retour stuurt vinden wij kwalijk. Wij hebben de verzendkosten moeten gebruiken om de klant een goed werkende pen te zenden.

    Dat de klant nu een claim neerlegt bij webwinkelkeur vinden wij daarom dan ook niet terecht.

  • super
    Review voor Naboqu

    prachtige stoffen en snelle levering

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Fijn dat u tevreden bent. Heel veel plezier met de stoffen.

  • Yo
    Review voor Naboqu

    Snelle levering. Keurig ingepakt. Ben er blij mee!

    Antwoord van Naboqu

    Bedankt voor de reactie. Heel veel plezier met de stoffen.

  • Ina
    Review voor Naboqu

    Bestelling was netjes verzorgd en snel in huis.

  • Ingrid
    Review voor Naboqu

    Mijn product werd niet geleverd door dhl terwijl er bevestigd werd dat het wel geleverd was. Uiteraard naboqu op de hoogte gesteld, echter in mail werd mij verteld dat zij nooit problemen hebben met dhl, dus…. Ook werd het product niet alsnog gestuurd , het aanbod was tegen inkoopsprijs en verzendkosten. Zij. Hadden er alles gedaan om het product te versturen waaronder een track en tracé code. Maar als dhl blijft beweren dat zij het afgeleerd hebben sta je als klant in de kou en zeker door dit bedrijf atelier, vond hun mail ronduit vijandig en klantonvriendelijk. Normaal gesproken zou ik het erbij laten zitten maar doordat ik voor leugenaar weg gezet werd heb ik een klacht ingediend.

    Antwoord van Naboqu

    Als reactie op deze klacht het volgende. Wij verzenden al lange tijd middels DHL en met volle tevredenheid de meeste van onze bestellingen. Al die zendingen worden voorzien van een track en trace code waardoor de klant zelf een bestelling kan volgen. Dat geldt dus ook voor de bestelling van deze klant. De zending is op normale wijze door DHL afgehandeld. De zending is op 4 oktober 2023 door ons afgegeven bij ons DHL ServicePoint, op 4 oktober Afgehaald bij ons DHL ServicePoint door de bezorger, op 5 oktober Klaar voor het versturen naar het sorteercentrum, op 5 oktober Verwerkt in het sorteercentrum, op 5 oktober Aangekomen in de regio van de klant, op 5 oktober is de zending Onderweg naar de klant met de bezorger en op 5 oktober om 14.17 uur Bezorgd in de brievenbus. Op diezelfde 5e oktober mailt de klant ongeveer twee uur later dat er niets in haar brievenbus ligt.

    Op 6 oktober antwoorden wij op deze mail van de klant. Wij hebben contact met DHL opgenomen. Uit dit gesprek blijkt dat de klant zelf al contact met DHL had gelegd. DHL was ook al een onderzoek gestart. Het resultaat daarvan moest worden afgewacht.

    Op 10 oktober mailt de klant ons. DHL heeft haar onderzoek afgerond. Zij hebben ook met de betreffende DHL-medewerker bezorging gesproken. Die houdt vast aan het feit dat hij/zij de betreffende zending in de goede brievenbus heeft gedeponeerd. De klant gelooft dit echter niet en kwalificeert DHL als een waardeloos bedrijf. De klant wil dat wij haar bestelling opnieuw gaan versturen of haar geld terugstorten.

    Op basis van het feit dat in de track en trace de zending als bezorgd staat aangemerkt en bij verificatie door DHL bij de betreffende medewerker bij deze conclusie blijft hebben wij de klant een aanbod gedaan. Vervolgens werd dit door de klant geweigerd. Klant had contact met Kassa gehad en had een klacht bij webwinkelkeur ingediend. Vervolgens ontvangen wij op diezelfde 10e oktober een mail van de klant dat de betreffende zending bij haar is afgeleverd. Wat de oorzaak hiervan is blijft in nevelen gehuld. De opmerking van de klant dat wij buitengewoon onaardig en niet klantvriendelijk zouden hebben gehandeld delen wij op geen enkele wijze.

  • Feikje
    Review voor Naboqu

    Super snelle levering. Prachtige stof, heel blij mee

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Heel veel plezier met de bloemenstof.

  • Tinie Wentzel
    Review voor Naboqu

    Ik ben een hele tevreden klant ,als ik weer wat nodig heb , bestel ik dat beslist bij jullie , en vertel het ook zeker door , dank jullie wel

    Antwoord van Naboqu

    Bedankt voor uw fijne review. Heel veel borduurplezier.

  • Nel
    Review voor Naboqu

    Prachtige lapjes, heel hartelijk dank voor het meedenken en de restjes stof voor mijn 1:12 strandhuis!

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Heel veel plezier met het maken van het strandhuisje.

  • Sandra
    Review voor Naboqu

    Goed verpakt voldoet geheel aan de verwachting.

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor uw reactie. Heel veel plezier met uw bestelling.

  • Janneke
    Review voor Naboqu

    Toerenteller past goed op de breinaald, snel en goed verzonden.

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Heel veel breiplezier.

  • Hannie Iwema
    Review voor Naboqu

    Snelle en correcte levering van een artikel , dat niet direct leverbaar was

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Heel veel borduurplezier.

  • w.pieper
    Review voor Naboqu

    snelle levering en duidelijke webshop

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Heel veel plezier met het maken van de prachtige quilt.

  • Koena Brands
    Review voor Naboqu

    Snelle bezorging

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor uw reactie. Heel veel borduurplezier.

  • Hermie Peters
    Review voor Naboqu

    Goede website heb er al vaker van besteld

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Veel plezier met de bestelde artikelen.

  • Tiny van Amsterdam
    Review voor Naboqu

    Snelle levering en produkt voldoet aan de omschrijving

    Antwoord van Naboqu

    Bedankt voor de reactie. Heel veel plezier met uw bestelling.

  • Desiree
    Review voor Naboqu

    Snel en netjes geleverd

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Veel plezier met uw artikelen.

  • Joyce van de Brug
    Review voor Naboqu

    Snelle levering. Gisteren besteld, vandaag in huis

    Antwoord van Naboqu

    Bedankt voor de reactie. Veel succes met de stickertjes.

  • Cisca Durieux
    Review voor Naboqu

    Snelle levering, en altijd prachtige stoffen.

    Antwoord van Naboqu

    Dank voor de reactie. Heel veel plezier met de stoffen.