
Fietsunie
-
Koenraad Imant
Juiste beschrijving en correcte prijs en vlotte levering
-
Melody Hall
Worked perfectly, and super fast delivery.
-
Tom Klinkenberg
Goed afgehandeld
-
Hetty Koster
Ik kreeg niet wat ik besteld had. Kan dus niets beoordelen en zit zonder lader al twee weken.
Antwoord van FietsunieBeste mevrouw Koster,
U heeft in plaats van de door u bestelde 2 ampere laders een verbeterde, en duurdere versie gekregen welke 3 amperage biedt. Deze zijn identiek aan de bestelde laders maar zullen uw accu sneller opladen. Wanneer deze niet werkt dan heeft u foutieve opladers besteld.
Wij begrijpen dat dit vervelend is echter mogen ze gerust retour komen voor een credit. -
Henk Kops
Zeer prettige levering !
Antwoord van FietsunieBeste Henk,
Bedankt voor de goede recensie en de mooie woorden, fijn dat alles naar wens verlopen is!
Veel fietsplezier gewenst, -
René van Maanen
Gewoon goed geleverd en behandeld aan de telefoon
Antwoord van FietsunieBeste René,
Bedankt voor je mooie woorden! We staan altijd klaar als je nog vragen hebt.
Veel veilige kilometers gewenst, -
Andre v. L
Goede en snelle levering.
Antwoord van FietsunieBeste Andre,
Super om te lezen dat je blij bent met je aankoop! Bedankt voor je mooie woorden.
Veel fietsplezier gewenst, -
Arthur Michelet
Good service to help find the right parts
Antwoord van FietsunieDear Arthur,
Thank you for your positive review! Nice to hear that you are satisfied. Have fun cycling! -
Jack Vlassak
Prima service en goede levering
Antwoord van FietsunieBeste Jack,
Dank je voor je vertrouwen in ons. We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen!
Veel fietsplezier gewenst, -
Piet M
Snelle en correcte levering
Antwoord van FietsunieBeste Piet,
Geweldig dat je tevreden bent! Bedankt voor je recensie en veel veilige kilometers gewenst!
-
Sabine Kraus c/o Roompot Park Wijdenes
Super Service!
Antwoord van FietsunieBeste Sabine,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop!
Veel fietsplezier gewenst! -
Corrie Kr
Snelle levering, accu past perfect in bagagedrager. Betaalbare prijs
Antwoord van FietsunieBeste Corrie,
Geweldig om te lezen dat je blij bent! Bedankt voor je review.
Veel veilige kilometers gewenst, -
Christian Van den Berghe
Product werkt niet.
Antwoord van FietsunieBeste Christian,
Bedankt voor je bericht. We vinden het jammer om te zien dat je eerst een negatieve recensie hebt geplaatst voordat je contact met ons opnam over het probleem. We helpen onze klanten graag en staan altijd klaar om ondersteuning te bieden.
We zijn ervan overtuigd dat de chip die je hebt ontvangen wel geschikt is voor jouw systeem. Je hebt er echter direct voor gekozen om deze te retourneren, wat natuurlijk je goed recht is. Desondanks hebben we ervoor gezorgd dat je volledig kosteloos bent gesteld.
Mocht je in de toekomst vragen of problemen hebben, dan staan we altijd klaar om mee te denken en een passende oplossing te vinden! -
Roby Wouters
Alles vlot verlopen en was voor ons de beste prijs .
Antwoord van FietsunieBeste Roby,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop.
Veel veilige kilometers gewenst, -
Piet
Helemaal toppie, goede feedback, aanrader
Antwoord van FietsunieBeste Piet,
Geweldig om te lezen dat je blij bent! Bedankt voor je review.
Veel veilige kilometers gewenst, -
Ernie
Prijzen zijn goed en er ging wat mis met de levering maar Jurrien heeft perfect beantwoord en het geregeld.
Antwoord van FietsunieBeste Ernie,
Ook namens Jurrien bedankt voor de mooie review, ondanks de leverproblemen!
Veel veilige kilometers gewenst, -
M.Vandenborre
De oorspronkelijke levering was onvolledig, er waren 2 naleveringen nodig. Positief dat er persoonlijk contact mogelijk was.
Antwoord van FietsunieBeste,
Excuses voor het ongemak, wij hebben intern maatregelen getroffen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Enorm bedankt dat u ons toch voorzien heeft van een positieve review.
Laat het gerust weten wanneer wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen.
Veel fietsplezier gewenst, -
John
Geen snelle levering, pakje was zoek bij tranporteur.
Na een week toch goede beslissing genomen om nog eens op te sturen via DHL, dat ging uiteraard wel goed.Antwoord van FietsunieBeste John,
Bedankt voor de positieve recensie ondanks de problemen omtrent de bezorging van uw bestelling. Wij ervaren deze week veel vertragingen bij zendingen naar België, wij hebben contact gehad met ons contactpersoon binnen DHL en zij doen er alles aan om dit op te lossen, excuses voor de vertraging.
Veel fietsplezier gewenst, -
Peter
Prima prijs, snel en goed geleverd
Antwoord van FietsunieBeste Peter,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop.
Veel veilige kilometers gewenst, -
Dorine Dam
klantenservice zowel telefonisch als op de chat goed bereikbaar. Vriendelijke mensen
Antwoord van FietsunieBeste Dorine,
Goed om te vernemen dat je tevreden bent! We staan altijd voor je klaar als je nog vragen hebt.
Veel veilige kilometers gewenst,