Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2015


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 2237 5 estrellas 2237
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 340 4 estrellas 340
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 27 3 estrellas 27
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 24 2 estrellas 24
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 38 1 estrellas 38

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. hans markveldt

    Advies gevraagd over een interlink kabel en kreeg daar een correct antwoord op. Verteld dat ik eerst iets anders ging proberen. Daar kreeg ik een advies over waar zij niets aan verdienen. Dat gebeurt me niet vaak. Complimenten.

  2. Hermsen

    Betaalde spullen nooit geleverd

    Respuesta
  3. ¿Cuál es tu valoración de Hifistudio79 - klanten reviews...?

  4. Arno Loggers

    De ene dag mijn bestelling gedaan en de andere dag was mijn Grado element binnen. Stevig verpakt en tegen een zeer concurrerende prijs ! Klasse service !!

  5. bram Lemmerling

    Goede Service, is gewoon niets op aan te merken.

  6. Rob Wagenmakers

    Heel erg tevreden, dinsdag besteld via mail, donderdag in huis. Scherpe prijzen (nergens zo goedkoop!!) Alleen staat er een tel.nr. vermeld waar geen antwoord gegeven wordt. (minitje) Verder veel keuze op de website, ga zo door. ALLEEN! De aftersales is waardeloos gebleken, moeizaam in antwoorden uitstellen nee, niet jofel

  7. D.

    Bijna 2 maanden geleden speakers (Melodika bl30)gekocht in hun winkel. Het bertof een iets beschadigt showmodel. De eigenaar was ziek en zijn moeder deed de verkoop. Aangezien ze niet wist hoe de printer werkte zou ik de rekening en garantiebon via de mail opgestuurd krijgen. Ook de spikes zouden nageleverd worden. Na vele malen bellen(ze nemen niet op)en inspreken nog geen reactie. Via de mail ook niet. Ook meerdere malen voor de winkel gestaan,maar telkens gesloten. Ik ben vroeger vaker in hun winkel geweest,was toen goede service. Nu lijkt de winkel verlaten. Jammer. De speakers spelen perfect trouwens.