SwheelS

Beoordeling

Gemiddelde beoordeling

8,6

(201 beoordelingen)

85%

4%

11%

Externe beoordelingen

8,7
49x

Klantbeoordelingen 201 totaal
49 externe

Arie Hoekerswever - 2018-04-19

Zeer tevreden. Correcte en snelle levering. Na wat kleine opstart problemen met het procduct, een mailtje gestuurd. En deze werd vlot beantwoord waardoor het "probleem" zelf op te lossen was.
Eerste indruk van Swheels hoverboard is goed, degelijk materiaal en behuizing. En snel onder de knie te krijgen.
Goede prijs-kwaliteitverhouding .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

peter Van Nieuwenhove - 2018-04-17

Sabrina Van Dooren - 2018-04-16

Ruben - 2018-04-13

Top Alles tot in de puntjes geregeld

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Antwoord van SwheelS

Geachte Angelique,

Het spijt ons echt heel erg. Dat het pakketje niet op tijd bij uw is aangekomen. Wij willen het goed maken. Wat kunnen we voor u doen en zouden wij uw order nummer mogen ?

Met vriendelijke groet,

SwheelS

Dirk Nauwelaers - 2018-04-12

product besteld 1 x rood (limited edition 10 euro duurder) + 1 x blauw
2 x blauw geleverd
mail verstuurd
nog geen antwoord

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Antwoord van SwheelS

Geachte Dirk.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kunnen wij het goedmaken door de 10 euro terug over te maken. Het is fout gegaan in ons magazijn. Rood hebben wij ook niet meer op voorraad helaas.


Met vriendelijke groet,

Swheels

Sandra - 2018-04-09

Binnen 2 dagen de kart al binnen ,
na een vraag direct telefonisch contact en netjes te woord gestaan , en probleem netjes verholpen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Owen Van Arendonk - 2018-04-09

Zeer snelle levering

Gabriel BARIDON - 2018-04-06

De bestelling was een beetje laat gekomen. 6 dagen van Nederlands naar België... Kan ik mijzelf te voet te komen halen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Antwoord van SwheelS

Geachte Gabriel,

Het spijt ons zeer dat dit heeft moeten gebeuren.
Onze excuses.

met vriendelijke groet,

SwheelS

Harry Koning - 2018-04-05

Het is niet vandaag besteld en morgen in huis. Hier op donderdag besteld en dinsdag geleverd.

Antwoord van SwheelS

Geachte Harry,

Onze excuses hiervoor het heeft inderdaad wat vertraging gelopen bij DHL.
Is nu wel alles in orde ?

Met vriendelijke groet,

SwheelS

Wilco Verheij - 2018-04-01

Ervaring is eigenlijk niet in het kort te beschrijven. Ik probeer het toch.
Klant zou volgens de website koning moeten zijn. Hiervan niets mogen ervaren. Integendeel.

Hoverboard + kart + tas in 1 keer besteld. Alles op voorraad. Na 2 dagen alleen kart ontvangen maar niet in de kleur zoals besteld (ook zonder Swheels logo en met een gedeeltelijk verroeste schroef). Hoverboard bleek niet te zijn meegestuurd. Geen idee waarom. Hierna diverse malen gebeld. Veelal kom je, na een tijdje in de wachtrij te hebben gestaan, uit op voicemail. Hierop krijg je geen reactie terug.

2e bezorgpoging (pas na 4 dagen) ging wederom mis. Vlak voor uiterste aankomsttijd (volgens track&Trace) werd pakket door bezorgdienst (DHL) retour afzender gebracht. Wederom diverse keren gebeld (zowel naar leverancier als naar bezorgdienst). Uiteindelijk bleek er een dubbele code op pakket te zitten? Gevraagd om pakket toch met enige spoed te krijgen. Helaas niet mogelijk. Onduidelijk wanneer pakket zou worden geleverd. Geen reactie op voicemail en e-mail. Na herhaaldelijk bellen (veelal niet bereikbaar) dan toch contact. Wisselende berichtgeving over nieuwe datum van levering. "Morgen" blijkt een rekbaar begrip. Begon te denken aan bewuste oplichting. Pas na 12 dagen na bestelling uiteindelijk toch hoverboard ontvangen.

Hoverboard was verjaardagskado voor mijn zoontje. Deze heeft hij uiteindelijk pas een week na zijn verjaardag ontvangen (2 dagen heeft hij in spanning tevergeefs voor niets aan de deur gewacht op levering en uiteindelijk in tranen).

Contact met Sweels verliep uiterst stroef en afspraken mbt terugbellen werden (op 1 uitzondering na) niet nagekomen. Zo ga je niet met klanten om.

M.b.t de verkeerde kart werd geadviseerd deze gefrankeerd terug te sturen. Deze zou dan worden vervangen door de juiste en de verzendkosten zouden dan terug worden overgemaakt. Gezien bovenstaand verhaal had ik hier niet echt vertrouwen meer in dus de kart maar gehouden. Het geduld van mijn zoontje en ook dat van mij was al genoeg op de proef gesteld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Antwoord van SwheelS

Geachte Rixt de vries,

U spreekt met de directeur. Ik heb net uw recensie gelezen en werd daar niet vrolijk van.
Graag wil ik weten wat er mis is gegaan en wil dit graag met u oplossen.

Met vriendelijke groet,

SwheelS

Rubin van der Geld - 2018-04-01

Antwoord van SwheelS

Geachte Rubin,

Wij hebben net uw recensie gezien en wij werden daar niet vrolijk van.
Graag willen wij weten wat er mis is gegaan en willen dit graag met u oplossen

Ria Hogeland - 2018-04-01

Heel slecht, hoverboard niet goed, opgestuurd, bijna 3 weken gewacht op nieuw board na heel veel mailverkeer en bellen. Verzendkosten nog steeds niet ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Antwoord van SwheelS

Geachte Ria,

Is alles al opgelost ?


met vriendelijke groet,

SwheelS

Bas van Ruiten - 2018-03-31

Niks mis mee

hans vanuytrecht - 2018-03-31

Nooit meegemaakt. Ik ga er geen energie meer insteken. Daarom korte reactie. Klantonvriendelijkheid.niet bereikbaar. Leugens. Niet correct. Kortom - bestel op bol.com. Ik dacht laat ik bestellen bij een handelaar rechtstreeks..... maar nee hoor...... tegenvaller van het hoogste niveau!!!! Dikke nul.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Rob - 2018-03-31

Netjes op tijd geleverd, kleine terro happy , mama & pap happy , oma happy dus opa happy

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Rixt De vries - 2018-03-31

Liesbeth Cadee - 2018-03-31

Sebastiaan - 2018-03-24

Niet tevreden! Op dinsdag 15:09 besteld (voor 15:00 besteld, morgen in huis staat er op de website). Ok, mogelijk niet de volgende dag dus.
2 Haverboards besteld, een rode en een blauwe. Donderdag levering ontvangen van 1 haverboard (een zwarte??). Vrijdagochtend 09:00 gebeld naar de klantenservice. Direct in de wacht en na 15 minuten werd de lijn verbroken. Direct weer gebeld en weer 15 minuten in de wacht en de lijn werd verbroken. Later in de ochtend weer gebeld en toen iemand aan de lijn. De rode haverboard was niet meer voorradig dus had het magazijn maar een zwarte verzonden zonder te overleggen. Keuze of de zwarte te retourneren en geld terug of de zwarte te houden en dan werden er twee hoezen als goedmaker opgestuurd. De blauwe haverboard was onderweg. De 2e (blauwe haverboard) zou de dag erna (vrijdag) of uiterlijk zaterdag geleverd worden evenals de twee hoezen.
Het is nu zaterdag en zowel het tweede haverboard als de hoezen zijn niet geleverd.

Slecht verhaal, maandag maar weer bellen. Vervelende ervaring zo.

Het zwarte hoverboard werkt verder naar behoren.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

bleker - 2018-03-22

heel snelle levering en bij navraag voor iets wat kapot was zou meteen geregeld worden. tot nu toe super ervaring

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Robin Grauwels - 2018-03-11

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Toon meer beoordelingen