Snelle levering en gezellig verpakt!! Wij zijn zeer tevreden..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fieneke Lotgerink Lotgerink
- Hanne
MIjn eerste bestellig kwam niet aan. Problemen bij de Post. Heel vriendelijke, warme opvolging. Omdat we het uiteindelijk niet ontvingen, kregen we een nieuwe zending. Bedankt hiervoor!
Hoe zou je Hippe Girls beoordelen?
- Louise
Leuke oorbellen besteld voor mijn kleindochter, de volgende dag al in huis en leuk ingepakt
- Nele Beernaert
Oorbelletjes mooi verpakt. Echt leuk! Duurde even met de post, maar leuk dat men aan die kleine touch denkt 👍🏻 Bedankt Nele
- Inge Herman
Goede service via berichten en mails
- Marion
Tevreden, leuke verpakking, snel bezorgd na bestelling.