Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Belfurn heeft 82 5 ster reviews 82
Belfurn heeft 24 4 ster reviews 24
Belfurn heeft 10 3 ster reviews 10
Belfurn heeft 4 2 ster reviews 4
Belfurn heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mario De clercq

    Wij bestelden een tiroler eethoek, en wilden deze ook zelf afhalen. We betaalde deze onminmiddelijk tijdens de bestelling.en kregen dan ook nog eens korting omdat we hem zelf gingen afhalen. 2 dagen later kreeg ik al een email om te zeggen dat De bestelling klaar stond in het magazijn. Daar werdt ik zeer vriendelijk ontvangen en geholpen met het inladen van de bestelling. De dag nadien heb ik hem dan helemaal alleen ineen gezet, dit ging zeer simpel omdat er een duidelijk stappenplan bij zat. De bank is van zeer goede kwaliteit. Staat stevig op zijn poten. Wij zijn er zeer tevreden mee en hebben al veel positieve reacties gekregen van vrienden en familie.

  2. FRancien van Heugten

    ben erg tevreden over de hele gang van zaken

    Reageer
  3. Hoe zou je Belfurn beoordelen?

  4. Nathalie Van Vaerenbergh

    J'ai commandé la salle à manger design grise et blanche laquée VERONA. J'en suis très satisfaite. Elle correspond en tout point à mes attentes. J'ai été livrée le jour que j'avais choisi. Quant aux contacts avec le responsable du site, ils ont été très conviviaux et réguliers. Je n'ai jamais dû attendre longtemps avant de recevoir réponse à mes questions.

  5. Annick Janssens

    Snelle verwerking, snelle levering en goed materiaal voor een schappelijke prijs zeer tevreden ik heb hen zelfs al aangeraden aan vrienden enige negatieve de eerste nacht slecht gezlapen door de geur van de nieuwe boxspring dag erna ramen hele dag open gezet en sindsdien slapen ik en mijn man veel beter

  6. Pascale Van Snick

    Betaald op dezelfde dag (3/2/2017) Een maand gewacht om te weten dat wat besteld was niet meer bestond! Afgeleverd op zaterdag 11/3/2017 om 20:00 uur!! EN GEEN HANDLEIDING VOOR DE MONTAGE Nooit meer zal ik hier bestellen!

    Vertaald met AI
  7. Ahmed

    Bestelling geplaatst op 12/01/2017, aangekondigde levertijd 1-2 weken. Het is nu 23 februari en ik ben nooit geleverd, de persoon die de bestellingen behandelt is onaangenaam en mist professionaliteit, zeldzame reacties op de telefoon en nooit op de e-mails. Met al deze vertraging is de bestelling nog steeds niet klaar om geleverd te worden. Verzoek om annulering van de bestelling en terugbetaling, ik ga niet thuis op de grond zitten wachten tot meneer me levert volgens zijn humeur. Teleurgesteld -----

    Vertaald met AI