Snel geleverd, netjes verpakt met een leuk kadootje erbij😃
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemarie Veldhoven
- Jacqueline
Leuke tas, snelle levering en een persoonlijk bedankje voor de bestelling erbij. Geen 5 sterren omdat de kunstleren tas enorm vissig rook en eerst een dikke week moest luchten om de geur weg te krijgen. ( vislucht door het productieproces van PUleer).
Hoe zou je Onlinetas beoordelen?
- Naomi
Ik ben heel blij met mijn tas. Ook was de service heel goed. Patricia heeft mij heel goed geholpen !
- Monica Bouman
Fijne tas, maar jammer dat het riempje zo kort is. Kan bijna niet op schouder hangen. De grote riem die erbij zit. Vind ik niet mooi
- Reina
Mooie tas. Leuk presentje.
- Netty
Snelle levering, mooie tassen, leuk verpakt