Overal gezocht naar een bepaald product en hier hadden ze het! Uitstekende service. Goed en ook al als cadeautje ingepakt zonder aan te geven! Daarnaast ook snel bezorgd. Enige wat jammer is is de verzendkosten van 4.95 euro die ik moest betalen (product was onder de 20 euro) maar verder nergens over te klagen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2023 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michelle van Leur
- Ilona De Kock
Snelle levering, goed verpakt en persoonlijk kaartje, erg fijne service
Hoe zou je Jane and Fred.com beoordelen?
- Martine Bos
Zeer tevreden
- Desiree Quadackers
Persoonlijk, helder en zeer servicegericht.
- Fleur Bakker
Heel tevreden, voor de kerst besteld. Verwacht dat het pas wat later zou komen vanwege de drukte, maar lag de dag na kerst al op de mat! Super!
- Sanne Fleskens
Heel tevreden! zelfs net voor kerst in de avond besteld en leuk ingepakt volgende dag in huis!