Op zich snel en netjes geleverd, echter klopte de pakking niet. Vervolgens een mail gestuurd, gebeld en het contactformulier op de site ingevuld, maar zonder enige reactie. Dat is slecht en kies ik een volgende keer niet meer voor deze zaak. Gemiste kans voor een pakking van 3€.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bart Van Tien
- J. Wijman
Goed advies, scherpe prijs en snel geleverd!! En als bonus ook nog de recycle optie voor je oude Katalysator waarvoor je geld ontvangt
Hoe zou je uitlaataanbiedingen beoordelen?
- Nicolas Woelke
Super winkel, voor 125 euro inclusief verzendkosten een demper met middendemper gekocht. Had nooit verwacht dat ik voor zo weinig geld een halve uitlaat kon kopen. Werd snel geleverd en was er erg blij mee
- Ton Korenhof
Complete uitlaat van voor tot achter voor weinig geld 👌👌👌
- Paul Zagers
Super snelle levering! Snel reactie vanuit klantenservice op vragen. Uitlaat ligt er al onder! 💪🏻
- Kelvin Eche
Excellent service