Heb mijn geldbedrag niet weer gekregen zoals afgesproken heb iets van €28,- betaald en krijg welgeteld € 18,- retour en heb ik ook nog €7,- verzendkosten betaald. Dus ik heb gewoon €17,- weggegooit 😬
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter Kiesbrink
- Gerrit
Juiste product snel gevonden op website, zeer snelle levering en goede prijs
Hoe zou je uitlaataanbiedingen beoordelen?
- Sammie
Snelle levering, uitlaat en katalysator waren de volgende dag in huis.
- Eduard en Christa van der Veen Drenth
Top ... we zijn zeer tevreden
- Martin Celie
Geachte , Dank voor de goede levering van de uitlaatdemper . Deze was zorgvuldig inclusief montage onderdelen onschadelijk verpakt en bezorgd. De pas vorm van de aaneengesloten uitlaat pijpen prima maatvorming . Maaar hélaas zaten de beide bovenste montage haken geheel op de verkeerde plaatsen gelas👹 Als voormalige zelfstandig auto carrosserie bouwer mij met de nodige inspanning deze had los geslepen en met buig ijzer op maat gemaakt ,gelast enz . Het geheel zit nú prima en demper is goed stil . Kortom ; zo’n ervaring zal ik niet nogmaals aangaan en ervaren . Met vriendelijke Groet , Martin 82 j.
- Dennis Gussenhoven
Goede prijs en snel geleverd