Slechte kwaliteit matariaal, slecht nagemaakt vorm en afmetingen klopen niet, originele uitlaatpijp is een geheel stuk en Imitatie twee lisenin stukken die vorm en afmetingen niet klopen, en slechte klantenservice en onaardig medewerker. Dus nooit meer bij die bedrijf iets kopen,
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cevdet Kabak
- Tim Frencken
Bestelling ging goed en ook het contact alleen te laat geleverd maar dat lag aan de pakketbezorger
Hoe zou je uitlaataanbiedingen beoordelen?
- Menno
goede prijs/kwaliteit, snelle verzending
- patrick bruijns
Snelle levering. Website is duidelijk. Onderdelen zijn top.
- Mark Van lent
Goede service
- Farlon Maria
Niet alle onderdelen waren in het pakket