Aftersales is niet bestaand, vooraf als je nog moet betalen reageren ze snel maar achteraf 2 x mail gestuurd en tot heden geen reactie. Ook zou montage materiaal bijgeleverd worden echter was dit incompleet en wat er wel bij zat paste niet. Daarnaast is de pasvorm van de uitlaat ronduit slecht . Ik bestel hier niet weer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Frans
- Klaas Beuker
Goede kwaliteit voor lage prijs het kan dus wel
Hoe zou je uitlaataanbiedingen beoordelen?
- Albertien Heida
Fantastisch, niet duur vlot geleverd
- Miranda Vos
Mooie sale, vlotte reactie ( was correctie ,had de verkeerde besteld, maakten ze me gelijk op attent) en goede service
- Durk de Haan
zeer snel en heel goedkoop en nog goed ook. aanrader.
- Berend-Jan garagoski
Snelle levering goed verpakt