Levertijd en leveringsomvang (met pakking etc.) was erg goed. De kwaliteit van het product is helaas niet zoals ze beloven. Het gatenpatroon kwam niet precies overeen, waardoor het erop zetten van de katalysator erg lastig was. Verder moest ik ook iets wegslijpen, omdat deze niet passend was en zou er volgens de tekening een steuntje moeten zitten voor de bevestiging van het hitteschild, echter deze ontbrak op de katalysator. Wel positief dat je de oude katalysator kan retourneren, goed dat deze zo gerecycled kunnen worden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jochem Noorland
- H de jong
goede service
Hoe zou je uitlaataanbiedingen beoordelen?
- Marianne Wolters van Rijswijk
Uitstekende service
- Jan Groen
Ja dat zou ik doen
- Harry Steijaert
Snelle reactie en milieu vriendelijk door het defecte uitlaat te recyclen
- Sunny Manna
Snel geleverd, er was een verwarring met de track and trace. Mailtje gestuurd, snel antwoord gehad. Top service!