Richard Blokker
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij uitlaataanbiedingen, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
👍👍👍👍👍👍👍
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
👍👍👍👍👍👍👍
Goed advies, snelle reactie op vragen, snelle levering
De uitlaat was er mooi op tijd, de service daarin tegen vind ik niet zo geweldig, niemand neemt de telefoon aan en ook niemand reageerd op een mailtje, de service kunnen ze dus zeker verbeteren !
Het produkt paste niet, terwijl ik wel het juiste besteld heb. Het is dan heel moeilijk om contact te krijgen. Sowiezo is er geen telefonisch contact mogelijk, het moet dan via sms, maar de eerste keer werd die na twee dagen beantwoord. De volgende sms is in het geheel niet beantwoord. Het is dan erg moeilijk uit te zoeken hoe er retour gezonden kan worden. Na veel zoeken blijkt er een mogelijkheid te zijn om in te vullen dat ik retour wil zenden. Daar blijkt ook en formulier bij te horen, wat ingevuld moet worden. Dat is niet direct duidelijk op de site. Verder is het mij niet gelukt om de zending retour te doen. Het pakket, een uitlaat, was te groot voor de PTT, DHL, enz. Ik heb het daarom niet retour kunnen zenden. De service voor terugsturen laat dus duidelijk te wensen over. Het enige positieve aan deze firma was een snelle verzending.
Twee keer onderdelen besteld en beide malen snel (binnen 2 dagen) geleverd gekregen. Een vraag per e-mail, telefonische drukte, over de laatste levering (behoren de ophangrubbers nu wel of niet tot de levering, stonden wel op de afbeelding) werd jammer genoeg niet beantwoord.
Snelle levering en alles was goed