Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2024 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Arttra-design heeft 3 5 ster reviews 3
Arttra-design heeft 0 4 ster reviews 0
Arttra-design heeft 0 3 ster reviews 0
Arttra-design heeft 0 2 ster reviews 0
Arttra-design heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sandra

    Bestelling geplaats op 2 november, uiteindelijk ontvangen op 1 december na verschillende keren te mailen. Bij ontvangst was mijn bestelling nog altijd niet in orde. Op 2 t-shirt was er geen bedrukking die ik zelf heb ontworpen en voor extra heb betaald. Na contact via email waar ze schuld van misverstand op mij willen steken en zeer onbeschoft waren. Heb ik nog steeds niet wat ik heb besteld. Geen sorry, alleen uitvluchten zoeken om hun fout niet moeten toegeven en nog eens beweren dat ik niet met hun software kan werken. Om mijn eigen ontwerp te plaatsen heb ik een andere van mijn partner bedrijf moeten verwijderen. En zo heb ik door geen controle van een persoon maar juist door een computer software geen bedrukking. Dit is hun uitleg. Er is geen controle op het eindwerk bij verzending. Zeer onbeleefd, lang moeten wachten. Er is geen tegemoetkoming voorgesteld. Enkel nieuwe bestelling plaatsen, min kosten die al betaald heb voor extra bedrukking. Wel nog eens betalen voor 2 niewe T-shirts. Na plaatsen van review nog eens een beledigend email ontvangen.

    Reageer
  2. V.kramer

    Wat een verschrikkelijk bedrijf! Communiceren is niet hun sterkste punt. Maand bezig geweest met een bestelling. Via de mail byzar onbeschoft behandeld worden!! Nooit maar dan ook nooit hier wat bestellen!!

  3. Hoe zou je Arttra-design beoordelen?

  4. Mart

    Ik ben zeer tevreden over Arttra design. Verkoper is meedenkend en vriendelijk. Wij hebben al verschillende keren producten besteld , altijd snel klaar en top kwaliteit! Zeker een aanrader voor iedereen!

  5. Shirley

    Nu anderhalve maand geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Meerdere mailtjes gestuurd en gebeld en geven aan er mee bezig te gaan. Helaas verneem je niets van ze. Helaas dus en geen product en mijn geld kwijt… Erg slechte zaak..

  6. Nancy

    Goede service, breed assortiment en goede kwaliteit kleding. Je kunt helemaal los met je eigen ontwerp. Dus je loopt met je eigen unieke kleding rond!

  7. Jeroen Dejaegere

    Communicatie laat heel wat te wensen over. Terwijl een leverperiode wordt beloofd, die al veel langer is dan concurrerende bedrijven, komen ze ook die niet na. Na telefonisch contact zou het beloofde pakket een week te laat zijn verstuurd, na nog een week blijkt na contact via whatsapp hun argumentatie nog steeds dezelfde. Bij ontvangst blijkt echter dat het verzendlabel maar werd aangemaakt twee weken na de beloofde verzenddatum. Kwaliteit laat overigens ook te wensen over, de transferdruk is erg slordig uitgesneden, terwijl het geeneens over een ingewikkeld patroon ging. Kwaliteit van gebruikte kledij is daarentegen wel in orde. Een dikke onvoldoende in totaal. Mij zien ze daar niet meer terug. Ik kan bij bijna iedere concurrent sneller, goedkoper en kwalitatiever werk bekomen.