Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tuinmeubelwereld.nl heeft 3497 5 ster reviews 3497
Tuinmeubelwereld.nl heeft 768 4 ster reviews 768
Tuinmeubelwereld.nl heeft 200 3 ster reviews 200
Tuinmeubelwereld.nl heeft 149 2 ster reviews 149
Tuinmeubelwereld.nl heeft 351 1 ster reviews 351

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. G. Slok

    We winnen nooit wat maar je weet nooit. De bestelling ging eenvoudig, de berichtgeving over de levering is duidelijk en de levering was lekker snel. Wat heel fijn was vanwege het mooie weer en mijn vrouw weer buiten kon zitten. de stoel zit comfortabel en zouden we zo weer bij jullie kopen. Bedankt voor de goed dienstverlening!

  2. Tonio

    Gisteren telefonisch contact gehad over retourneren van bestelling. Gebeld of aanmelding gelukt is, krijg geen contact terwijl het voor morgen geregeld zou zijn. Telefonisch schijnt het zó druk te zijn dat deze nu niet opgenomen wordt. Op de mail wordt ook niet gereageerd, kan 2 tot 4 werkdagen duren. Dat is dus te laat, zou voor morgen geregeld zijn. Wordt in het ongewisse gelaten.

  3. Hoe zou je Tuinmeubelwereld.nl beoordelen?

  4. Inge Joosten

    Top service. Heel blij met men tuinset. Bij een klein probleempje zoeken ze naar een passende oplossing. Zeer klantvriendelijk

  5. Leonard

    Heel mooi Verona lounge set gekocht bij Tuinmeubelwereld. Het set is een goede kwaliteit, mooie en stevige kussens en het voordeel is dat je het als linkse en rechtse hoek kan gebruiken. Ik heb het afgehaald, dat was keurig geregeld, alles stond netjes klaar en de medewerkers hebben alles net op de aanhanger gezet.

  6. Thomas R

    Op de dag van levering wordt de bestelling uitgesteld. Toch staan ze onverwacht ‘s avonds voor de deur. Doos beschadigd en krijg geen tijd om de bestelling te controleren. Nadat de bezorgers weg zijn blijft de tuinset beschadigd te zijn en is de bestelling. Iet compleet. Vervolgens klantenservice een mail gestuurd maar geen reactie. Telefonisch zijn ook niet bereikbaar. Dat zaken niet goed kunnen gaan heb ik begrip van dat daarna enige contact uitblijft en ook niet mogelijk is vind ik slecht.

  7. Anke Lindhout

    De levering was heel snel en volgens afspraak. Prachtig tuinset ontvangen, we konden er gelijk van genieten