Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tuinmeubelwereld.nl heeft 3492 5 ster reviews 3492
Tuinmeubelwereld.nl heeft 768 4 ster reviews 768
Tuinmeubelwereld.nl heeft 200 3 ster reviews 200
Tuinmeubelwereld.nl heeft 149 2 ster reviews 149
Tuinmeubelwereld.nl heeft 350 1 ster reviews 350

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wessel

    Tuinset zou twee weken na aankoop geleverd worden. Inmiddels zijn we maanden verder en hebben we nog steeds geen duidelijkheid wanneer het word geleverd. Klantenservice is onbereikbaar. Zeer zeer slecht

  2. Gabriël van Oostenbruggen

    De bestelling van een parasol was prima maar een parasolhoes die later besteld was, werd niet correct geleverd. Er werd aangegeven door DPD dat het pakket op 15 juni afgeleverd zou worden, waarbij ook aangegeven was dat het pakket bij de deur neergezet kon worden, maar er wordt nu aangegeven dat het pakket op 22 juni bij een afleverpunt is afgegeven een dorpskern verderop. Ook de bereikbaarheid van tuinmeubeldwereld was slecht. Er werd (nog) niet gereageerd op het uitblijven van de levering.

  3. Hoe zou je Tuinmeubelwereld.nl beoordelen?

  4. Wilma

    Wat een slecht georganiseerde organisatie is dit! Laten klanten zitten, je neemt vrij voor een levering en ze komen niet, dat kan natuurlijk een keer gebeuren maar twee keer ?? Er kan na een paar mails een zuinig excuus af. Veel latere levering dan afgesproken en stoelen kapot geleverd. Slecht contact en ze proberen je met een fooi af te schepen als de stoelen niet goed zijn. In april alles besteld en betaald ( anders bestellen ze niet voor je) en nu nog gedoe en niet de juiste spullen en ondeugdelijke spullen. Ik zal niemand in mijn omgeving aanraden hier ook maar iets te kopen.

  5. J Westra

    Duurt veel te oang en stoel 2 nog niet binnen

  6. Evert Boonstra

    Fantastisch bankje, netjes geleverd :)

  7. e

    Top service