Odobreno

Član ValuedShops od 2018


  • Redovito praćenje
  • Jasni uvjeti
  • Rješavanje pritužbi
  • Pravi poduzetnik

ValuedShops recenzija

ValuedShops
Filtriraj recenzije prema ocjeni
Natuurlijk Presteren ima ocjene od 3968 5 zvjezdica 3968
Natuurlijk Presteren ima ocjene od 777 4 zvjezdica 777
Natuurlijk Presteren ima ocjene od 64 3 zvjezdica 64
Natuurlijk Presteren ima ocjene od 34 2 zvjezdica 34
Natuurlijk Presteren ima ocjene od 71 1 zvjezdica 71

Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.

  1. Joshua van Hoof

    Zeer snelle levering, altijd top producten

    Odgovor
  2. Kyra Lubbers

    Fantastisch product en snel geleverd

    Odgovor
  3. Kako biste ocijenili Natuurlijk Presteren?

  4. van Beusekom

    Bestelling ging makkelijk via de website, er werden natuurlijk nog wat andere aanbevelingen gedaan bij mijn gekozen product. En de bestelling was sneller in huis dan gedacht.

    Odgovor
  5. Marya

    zeer snelle levering

    Odgovor
  6. Jennifer Jelles

    Snelle levering.

    Odgovor
  7. Hans van Heuvelen

    Toegegeven: ik heb over het algemeen hoge verwachtingen van webshops helemaal als ik ergens nieuw ben. Dat begint natuurlijk bij de website-ervaring, de informatie en betrouwbaarheid daarvan etc. Als je dan besluit te bestellen omdat je een mooie aanbieding denkt te hebben, wacht je tevreden af tot je bestelling komt. Nu precies in dat moment werd ik toch teleurgesteld, de aanbieding die ik had en me de hele voorafgaande week al schreeuwerig aanstaarde bleek toch niet zo goed als gedacht, ik kreeg namelijk een betere aanbieding van dezelfde website nog voordat ik het product ontvangen had: kijk, daar word ik niet blij van. Dan wordt het hele verhaal daarna toch een stuk minder geloofwaardig en dat is jammer. Niet alleen over de prijs ga je dan twijfelen maar ook bijvoorbeeld over het “persoonlijke” bericht van Jochem, is dat toch niet geautomatiseerd vraag je je dan af. Over de levertijd heb ik geen verwachtingen, dat beoordeel ik zo lang het binnen een week is altijd wel goed. Hoe het pakketje eruitziet ben ik wel gevoelig voor, als nieuwe klant zou ik er toch even iets bijgestoken hebben iets in de trant van Welkom of meer informatie over de producten. Mijn beoordeling over de producten kan ik pas over een week of 4 doen, immers dan kun je pas echt iets zeggen over de werking van die producten. De 2 sterren is dus gebaseerd op deze ervaring.

    Odgovor