Ze doen erg hun best het persoonlijk te maken. Ik hoop dat ze dit vol houden! Dat alles op natuurlijke basis is is voor mij een grote pré! De levering was er op de dag die aangegeven was dus ook top. Helaas heb ik nog niet het idee dat het product (de fatburner) mijn hongergevoel wegneemt. Maar misschien is het nog te vroeg dat te zeggen na 2 dagen.
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2018
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Rebecca Brinkman
- Mirjam Wamelen
Super snelle levering
Come valuta Natuurlijk Presteren?
- Patricia Boelsen
Een persoonlijk mailtje is natuurlijk heel klantvriendelijk
- Marijke Oexeman
Snelle levering
- G. Oudshoorn
Snelle levering. Hen ze vamdaag ontvangen en kan dus ook alleen een oordeel geven over de verzending en niet iver de kwaliteit en heb geen contact gehad met de klantenservice. Mss een goed idee deze mail bv een maamd na ontvangst te sturen??
- Marcel Leenheer
geweldige service, super snel geleverd met een duidelijke uitleg.