Snelle en zeer netjes verpakt! Leuk persoonlijk dank kaartje erbij!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arno Bols
- Erik
Alles was op voorraad. Leuk dat bij levering een persoonlijk kaartje zat.
Hoe zou je Cardstore beoordelen?
- Eric Van gelder
Heel goed
- URSULA Van Eesbeek
Steeds leuke acties
- roy boeve
Deze bestelling ging niet helemaal goed kreeg iets wat ik niet had besteld en wat ik wel besteld had kreeg ik niet beetje jammer wel
- Ilona
Snelle levering, leuk en persoonlijk ingepakt (met handgeschreven bedankkaartje)