alleen jammer dat je als vaste klant nog steeds vooruit moet betalen. Bij bijvoorbeeld Collectwereld is dit niet het geval. Indien gewoon op krediet geleverd zou worden had Europost 5 sterren gekregen.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2018
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- J.B. Kaiser
- Peter de Bruin
De bestelling kostte wat tyd omdat artikelen niet voorradig waren maar een telefoontje maakte dit weer goed
¿Cuál es tu valoración de Europost Postzegel- en munthandel?
- HG Vaasen
Was niet wat ik moest hebben. Had duidelijk code met 2026 gebruikt
- Toon Stoffels
Ik ben nu ook blij dat ik de euromunten van Finland 2002 he.
- Ben
Perfecte service, snel verzonden en goed verpakt! Betrouwbare handelaar om je postzegelcollectie aan te vullen of compleet te maken.
- Gideon Teeuwen
Zeer snelle levering. Munten zijn volgens de beschrijving en de foto’s.